Detail školení:

Atribuční modelování v marketingu

Lektor:

Milan Merglevský

Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích.
 
Jako Marketing Manager & Business Analyst je teď jeho hlavní pracovní náplní plánování marketingových a technologických investic, řízení a vzdělávání členů několika týmů i odborné veřejnosti.

Obsah školení

Školení atribučního modelování připravujeme za účelem přiblížení tématiky Data Driven Atribuce (DDA) a řízení marketingových a e-commerce investic široké odborné veřejnosti s důrazem na konkrétní „use-cases“ a praktické zkušenosti.

Školení je rozděleno do několika částí:

  1. Úvod do atribuce a filosofie za využitím matematického modelování v marketingu.

  2. Přehled všech aktuálně známých atribučních modelů.

  3. Fungování a matematická logika Data Driven atribučních modelů.

  4. Praktická práce s naší aplikací pro výpočet Data Driven Atribuce.

  5. Přehled několika zdokumentovaných a již realizovaných experimentů, vycházejících z výsledků Data Driven Atribuce.

  6. Vztah atribučního modelování a výpočtu inkrementálního přínosu realizovaných změn a experimentů.

Důraz klademe na vysvětlení konceptů řízení investic do marketingu a jejich převedení do každodenní praxe pro každého, ne na technické (developerské) a matematické detaily, o kterých se nicméně samozřejmě také něco dozvíte.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud chcete skutečně do hloubky pochopit problematiku atribučního modelování v marketingu.

  • Snažíte se odhalit skutečný přínos jednotlivých marketingových zdrojů a investic.

  • Pracujete jako CEO, CMO, marketingový nebo traffic manažer, online specialista, account / sales manažer, nebo jako webový / business analytik a chcete hlouběji pochopit omni-channel marketing.

Co se na školení naučíte?

  • Jak hned 2. den ráno po školení začít na vašem projektu, nebo projektu vašeho klienta, zavádět atribuční modelování a experimenty z něj vycházející do každodenní praxe správy marketingových investic.

  • Jak kvantifikovat skutečný přínos jednotlivých marketingových kanálů.

  • Základní filosofii využití a významu matematického modelování v marketingu.

  • Přehled atribučních modelů, včetně pokročilých data-driven algoritmů.

  • Jaké detaily mohou až extrémně ovlivnit výsledek výpočtu atribuce.

  • Nejvýznamnější dostupné nástroje na trhu, pomocí kterých můžete atribuci dlouhodobě řešit.

  • Vhled do fungování Data Driven Atribučních modelů (Markov, Shapley).

  • Praktické využití naší aplikace pro výpočet nejenom Data Driven Atribuce na vašich Google Analytics datech.

  • Příklady experimentů s marketingovými investicemi, které jsou již otestované v praxi.

  • Jak měřit skutečný přínos marketingových investic, vztah atribuce a inkrementality.

  • Odnesete si zdokumentovaný jednoduchý framework v GoogleSheets, díky kterému budete moci začít řídit marketingové investice pomocí různých atribučních modelů.

 

Se všemi výše uvedenými tématy budete moci pracovat „i doma“ díky naším ShinyApp nástrojům, do jejichž BETA verzí získáte v rámci školení neomezený přístup zdarma na 6 měsíců.

Co je vhodné umět před školením?

  1. Základy Google Analytics a Google Spread Sheets.

  2. Orientace v online marketingu - znalost základních zdrojů online návštěvnosti.

  3. Volitelně můžete nastudovat naše doporučené materiály k atribučnímu modelování.

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

Pro využití naší DDA aplikace stačí mít přístup do účtu Google Analytics a implementovat 1 custom dimenzi do Google Analytics pomocí GTM. Návod, jak implementaci zvládnout během 5 minut, naleznete zde.

 

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

  • 17. 3. 2020, Praha

  • 22. 9. 2020, Praha

Další termíny budou oznámeny až na rok 2021.

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Cena: 6.932 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

 

Rezervace

 

Hodnocení školení:

Atribuční modelování v marketingu

Jindřich Fáborský, Marketingfestival.cz

Founder

Součástí mojí práce na Marketing Festivalu a Digisemestru je obcházet česká školení a přednášky a mít přehled, o tom, co je na našem trhu skutečně kvalitní. A tady mohu bez váhání říci, že Ecommerce-academy.cz se svým workshopem atribučního modelování v marketingu vystupuje výrazně z řady svou odborností, praktičností a orientací na skutečné vyřešení problémů účastníků školení.

 

Jednak je to zřejmě nejodbornější české školení, které jsem v marketingu zažil. Za druhé propojení s jejich vlastní aplikací znamená skutečný posun v atribučním modelování pro absolventy školení.

Radek Hudák, Shoptet.cz

CMO

Díky Ecommerce-academy.cz za super školení "Atribuční modelování v marketingu", Aneb to, co jsem se učil a failoval roky, nahustil Milan s Markem díky jejich letitým zkušenostem do 8 hodinového workshopu. Pokud o atribuci nemáte ponětí nebo chcete jít více do hloubky tématu atribuce v marketingu, tak jděte do toho. Ušetříte si spoustu času a peněz.

Filip Podstavec, Marketingminer.com

Founder

Workshop atribučního modelování od Ecommerce-academy.cz není jen o tom, že vám kluci přestaví pár atribučních modelů, jejich výpočet a padla. Je to workshop, který Vás po jeho absolvování dovede k mnohem komplexnějšímu vyhodnocování a plánování marketingových investic do jednotlivých kanálů a který se neskutečně vyplatí komukoli, kdo to se svým podnikáním na internetu myslí vážně a investuje alespoň nižší desítky tisíc Kč měsíčně do svých marketingových aktivit.

Martin Zítek, Heureka.cz

Head of Performance Marketing

Nad změnou atribučního modelu v rámci projektů, na kterých jsem měl možnost pracovat, už uvažuji delší dobu. Je důležité si uvědomit nejen příležitosti, které změna může přinést, ale i rizika a to nejen z pohledu dat, ale také z pohledu manažerského řízení společnosti. Díky Markovi a Milanovi jsem získal cenné informace, které jsou ověřené v praxi a mají reálný dopad na chod celé firmy. Pokud si myslíte, že váš projekt je vyladěný a dalším velkým krokem je právě změna atribučního modelu, pak si prosím zjistěte co nejvíce informací. Jeden ze zdrojů, které mohu doporučit je workshop "Atribuční modelování v marketingu" od Ecommerce-academy.cz.

Adam Zamojski, Kulina.cz

Marketing Director

Když se člověk věnuje online a performance marketingu přes 10 let, může mít dojem, že ho v této oblasti překvapí jen málo věci. Dojmy a znalosti načerpané z Atribuční akademie k ním jednoznačně patří.

Atribuční modelování není samo o sobě revolučním pojmem, ale díky podání Milana a Marka se pro mě stalo nástrojem pro řízení marketingových investic a ovlivňování byznysu. Co určitě působí revolučně jsou unikátní aplikace, které kluci vyvinuli, a díky nímž lze poměrně jednoduše spočítat a porovnat výkon jednotlivých marketingových kanálu.

Účast na akademii doporučují všem, kteří chtějí pochopit, jak se efektivně a čistě podle dát rozhodovat o návratnosti marketingových investic.

Marek AdamecSeznam.cz

Team Leader & Consultant at Seznam.cz

Pokud vám už nedává smysl vyhodnocovat kampaně v GA přes last non-direct click, doporučuji atribuční modelování od Ecommerce-academy.cz.

 

Na jejich workshopu jsem díky Markovi Kobulskému a Milanovi Merglevskému pochopil souvislosti, které mi dlouho unikaly.

 

Zároveň mě baví jejich vlastní Marketing Attribution Tool, který je za mě ideálním vstupním řešením pro otestování data-driven modelů.

Miroslav PeckaMiroslavpecka.cz

Freelance Web & Analytics Consultant

Nabité školení "Atribuční modelování v marketingu". Od úvodu až po praktické příklady. Především oceňuju transparentnost s jakou Milan a Marek téma prezentují, tj. sdílení osobních zkušeností s optimalizací marketingových investic, nikoliv pouček a dogmat. Pokud chcete do tématu atribuce proniknout, vyplatí se poslechnout si ho od někoho, kdo vám zároveň nechce prodat službu či produkt :-).

Ondřej Valuštík, Usetreno.cz

Head of web team

Už jsem absolvoval pár rádoby workshopů, nicméně ten od Milana a Marka je naprosto odlišný. Oba o atribucí ví poslední detail, dokáži vysvětlit princip jednotlivých modelů, ale hlavně mají dlouholetou praxi.

 

Byl jsem i překvapen, jak rychle lze pomocí jejich aplikace nahlížet na data z jiného pohledu. V tomto roce prozatím nejlépe investované peníze.

Dominik Válka, Serious media, s.r.o.

Founder reklamní agentury

Musím říci, že mě školení "Atribuční modelování v marketingu" od kluků hodně překvapilo. I já, dá se říct úplný laik co se atribuce týče, jsem rychle pochopil, oč běží a dokázal se poměrně snadně zorientovat v tom, o čem kluci mluvili. Občas to byla trochu Latina, ale vždy se daná tématika rozebrala tak detailně, že jsem ji z 93.7 % pochopil. :-).

Ze školení jsem si odnesl určitě hodně nových způsobů, jak zefektivnit investice svých klientů do kampaní i jak celkově lépe využít všechny reklamní systémy.
 

Zbyněk Hyrák, Optimalizovaný-Web.cz

Webový analytik a PPC specialista

Workshop Ecommerce-academy.cz "Atribuční modelování v marketingu" byl pro mne jedním z nejpřínosnějších z poslední doby. Milan a Marek objasnili velmi srozumitelnou formou veškeré principy a metody atribučního modelování.

Za mne mohu určitě doporučit všem začínajícím i pokročilým webovým analytikům, kteří si chtějí udělat v atribucích jasno.

Martin KudrnaRed Media

Team Leader, PPC Specialist Senior

"Cože? PNO je 125 % ? Okamžitě vypnout behaviorální kampaň!” Věřím, že tuto hlášku všichni marketéři známe. Nicméně PNO 125 % z last clicku, může znamenat např. PNO 23 % podle Markovova atribučního modelu.

 

Proto doporučuji navštívit workshop "Atribuční modelování v marketingu" od Ecommerce-academy.cz všem marketérům, kteří rozhodují o investicích do online kampaní a chtějí se více dozvědět o možnostech, jak vyhodnocovat marketingové investice. Milan a Marek vás během 8 hodin provedou praktickými experimenty a výsledky z pohledu různých atribučních modelů a poradí, jak je efektivně využívat. Nabité znalosti si pak vyzkoušíte na svých GA datech s pomocí jejich DDA aplikace, k jejíž beta verzi dostanete neomezný přístup.

Libor ZačalUsetreno.cz

Performance Advertising Strategist

Marek s Milanem rozhodně nedělají ze slova atribuce ještě větší buzzword, než jím je.

 

Dokázali toto, pro mě zatím neuchopené téma, vysvětlit a nastínit možnosti aplikace v reálném světě. Nezaznívají zde silná hesla Last-click je mrtev, ale logicky dokazují nutnost dívat se na věci z více úhlů pohledu.

 

Z přednášejících je cítit, že jsou opravdovými špičkami na dané téma a vlastně i v celém českém online rybníčku!

Pavel Pajkrt, H1.cz

Web Analytics Team Leader & Online Marketing Consultant

Na workshopu "Atribuční modelování v marketingu" je skvělé, že spojuje základní teorii i pokročilou praxi. Úvod počítá i s posluchači, kteří se do té doby atribucí nezabývali. Ovšem teorie rychle přechází do praxe, takže se během chvíle dostanete k praktickému postupu, k hotovým nástrojům a historkám z reálného využití na klientech. Kdo chce, na konci workshopu je připraven zavádět atribuci do praxe. Kdo potřebuje řídit investice do marketingových kanálů na nejvyšší úrovni, neměl by si toto školení nechat ujít. Za sebe rozhodně doporučuji.

Tomáš Hanáček, Performics.com

Head of Analytics

Workshop "Atribuční modelování v marketingu" od Ecommerce-academy.cz je jeden z nejpřínosnějších pro moji práci za poslední roky. Určitě doporučuji všem, kteří se chtějí posunout dále ve vyhodnocování marketingových kanálů pomocí Data-driven atribuce a optimalizaci marketingových investicí obecně.

Soňa Fialková, Spokojenypes.cz

Founder

Kluci jsou profíci. Workshop atribučního modelování je nejen nabitý informacemi, ale obsahuje i praktickou část, díky které jsme hned druhý den ráno měli na našich Google Analytics datech přehled např. o atribučních koeficientech a mohli si vyhodnotit přínos jednotlivých marketingových kanálů i dle Data Driven Atribučního modelu Markov.

Radek Pavel, Autodoplňky-obchod.cz

Founder

Na workshop Milana a Marka jsem jel trochu s obavou, že téma atribuce bude pro mě příliš složité na pochopení. Opak byl pravdou a byl jsem nakonec velmi mile překvapen.

 

Oba pánové se skvěle umí doplňovat a co bylo pro mě velmi důležité, od začátku až do konce jsem věděl, že tomuto tématu naprosto rozumí a ví o čem mluví, včetně spousty vlastních zkušeností od klientů různé velikosti.
 

Pro mě osobně rozhodně přínosná investice, jelikož pro mě bude atribuční modelování uchopitelné hned od začátku a moc se těším, k jakým výsledkům se v rámci svého e-shopu dopracuji :-)

Michal Chamilla, Freelance

Programátor

Atribučnému modelovaniu som sa viac krát venoval a od workshopu som čakal skôr "chytré finty" a inšpiráciu. 


Vysvetlenia v podaní Mareka a Milana ale idú do hĺbky, s príkladmi zo skúsenosti, a veľmi osobným prístupom. Dozviete sa všetko od "prečo" cez "ako" až po validáciu, overenými metódami, s nástrojmi v cene. 


Osobne mi najviac dala časť o validácii modelu pomocou R/CausalImpact. 
 

Raňajky, obed a pokec po školení je k tomu už len príjemné plus.

Martin Žatkovič, Taste Medio

SEO konzultant

Školení Milana a Marka bylo velmi inspirující. Nejenom, že mi pomohlo převést teorii do praxe, ale také mě ujistilo v tom, že i v rámci konzultantského pohledu dává smysl sledovat výkon ostatních kanálů a přicházet s nápady pro lepší využití celého marketingového mixu a komplexními experimenty.

 

Zajímavý byl také casual impact, který se tváří jako vynikající pomocník a určitě si s ním užiji ještě hodně parády.

 

Velké plus je, že s námi kluci sdíleli jejich aplikace (výpočet atribuce i casual impact), tudíž můžete téměř okamžitě experimentovat a vyhodnocovat. Rozhodně nejde o čas, kterého budete litovat a věřím, že Vás workshop posune, stejně jako mě, zase o kus dál.

Artur Fišer, GroupM

Head of AdOperations

Workshop atribuční modelování v marketingu je napínavou kombinací teorie a osobních zkušeností s optimalizací marketingových investic, která pomůže každému, kdo to s marketingem myslí vážně a nechce jen utrácet peníze. Pánové na vás vystřílí plný zásobník neotřelých postřehů z marketingové strategie, výkladu o atribučním modelování, výzkumu a testování kauzality
 

Vlastní i cizí nástroje, které nám prezentovali, dokáží zefektivnit práci nad rozdělením marketingového budgetu a vlastně nejen to, dá se pomocí nich řídit investice celé firmy.
 

Za zlomek nákladů a časových investic oproti jiným řešením. Tenhle workshop je top, přijďte, experimentujte, testuje. 

Ľubomír Kukuča, PPCbee.com

Business Developer

Referencie na školenie Milana s Marekom boli iba pozitívne a musím povedať že oprávnené. 
Ich workshop je veľmi odborný a príprava školiacich materiálov presne zacielená na získanie okamžitých dát a výstupov. 

 

Za jeden deň Vás títo dvaja skúsení borci prevedú svetom atribučného modelovania tak, že prakticky už na konci školenia ste schopní dané procesy začať aplikovať do praxe.
 

Som si istý, že mnohým účastníkom ten jeden deň vie dať úplne nový pohľad na prácu s marketingovými dátami a predstavujem si ako niektorí už na druhý deň zvolávajú firemný meeting s názvom "Čo sme doteraz robili zle." :)

Andrea ChamillaAcomware.cz

Performance Team Leader

Výborný workshop Atribuční modelování v marketingu", ktorý zodpovedal všetky moje otázky týkajúce sa atribučného modelovania. 


Najlepšie vysvetlenie Shapleyho a Markovho modelu aké som kedy počula/čítala. 
Attribution-academy.cz doporučujem každému, kto chce získať nový pohľad pri práci s datami a zefektívniť riadenie investícií naprieč marketingovými kanálmi. 

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča