Detail školení:

Svět velkého brandingu a TV reklamy

 

Lektor:

Jiří Vítek

Jirka před dvaceti lety začínal v research oddělení mediální agentury. Po několikaleté zkušenosti z client servis oddělení se vypracoval až do C-level managementu a devět let vedl mediální agenturu Mindshare.

Obsah školení

Televize stále představuje nejvýznamnější komunikační kanál z hlediska marketingových rozpočtů i vlivu na úspěch velkých kampaní. Pro další růst rozpočtu digitálních kampaní je nutná znalost, o čem vlastně televizní kampaně jsou, jak se plánují, jaké jsou jejich KPIs a v neposlední řadě, jak se s televizní reklamou obchoduje.  

V rámci školení se seznámíte s rozsáhlým světem TV reklamy a pochopíte, jak tyto znalosti přetavit do úspěchu vašeho digitálního businessu. 

Dozvíte se nejen o tom, jak fungují peoplemetry, ale jak jsou tato data využívána a proč mají v televizi tak výsadní postavení. Pro inspiraci v digitální práci si sami na modelovém příkladu vyzkoušíte plánování televizních kampaní i jejich vyhodnocování.

Zabývat se budeme i rozšířením atribučního modelování do off-line světa ve snaze podchytit efektivitu jednotlivých touchpointů včetně TV (co je to atribuční modelování se dozvíte zde).  

Nakonec si přiblížíme i strategické plánování marketingové komunikace, při kterém se mimo jiné rozhoduje o tom, kolik peněz půjde do TV a kolik do digitální kanálů.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud si chcete rozšířit znalosti o oblast offline marketingu a televizních kampaní.

  • Snažíte se najít argumenty pro zvýšení investic do digitálu.

  • Zvažujete zahájení komunikace vašeho e-shopu nebo online projektu v televizi.

  • Nejste si jisti, o čem na prezentacích vlastně mluví mediální agentura.

  • Chcete se naučit, co znamená třeba takové GRP či reach a další metriky televizního světa.

  • Není vám jasné, proč se na televizním trhu rozdělují miliardy dle peoplemetrových dat.

  • Pokud věříte, že se už nikdo na televizi nedívá.

Co se na školení naučíte?

  • Argumentovat ve prospěch digitálu v době tvorby strategických plánů marketingové komunikace.

  • Zamýšlet se nad propojením TV a online kanálů.

  • Vidět rozdíl mezi širokým a úzkým cílením reklamy.

  • Zahrnout do tvorby fungujících digitálních strategií i branding a vliv offline části marketingu.

  • Používat pojmy z TV světa a mít komplexní marketingový přesah.

  • Rozumět obchodním souvislostem mezi TV a Digitálem.

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

  • V rámci účastí na jakémkoliv našem školení navíc zdarma získáváte přístup do BETA verze Marketing Attribution Tool a naší aplikace pro výpočet inkrementality a analýza časových řad. Byli jste na školení a nemáte přístup do aplikací? Napište nám, obratem vyřešíme.

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

Další termíny upřesníme

Další termíny mohou být oznámeny v průběhu roku.

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Cena: 6.932 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

 
 

Hodnocení školení:

Svět velkého brandingu a TV reklamy

Nela Christovová

I když je kurz určený především nováčkům ve světě televizní reklamy, není třeba se obávat, že půjde o suchopárnou nalejvárnu. Workshop je vyváženou kombinací užitečných informací, podložených letitými zkušenostmi lektora Jiřího Vítka, několika historických okének a trochou matematiky, bez které se při výpočtech GRPů, TRPů a dalších veličin jako správný marketér neobejdete.

 

Třešničkou na dortu je pak propojení televize s onlinem, odkud většina účastníků (včetně mě) přišla. Ideální pro rozšíření obzorů, zvlášť pokud zvažujete, jak velkou roli přisoudit televizi v marketingové komunikaci vaší firmy.

Senior Specialist, iFortuna.cz

Petr Onisko

Velmi dobrý workshop pro lidi, kteří mají znalost z online prostředí a chtějí si rozšířit obzory offline světa. Focus je zejména na televizi - jak vůbec funguje,  s důrazem na její měřitelnost, její nákup, vyhodnocování a využití pro cross-mediální plánování.

Brand manager, Sazka.cz

Julie Štrohmajerová

Komplexní workshop nabitý informacemi pod vedením zkušeného lektora. Svět televizní reklamy byl vysvětlen od úplného základu, přes potřebné metriky a praktické výpočty až po jeho návaznost na online marketing - odborně, ale zároveň srozumitelnou a zábavnou formou. Na konci dne jsem odcházela s ucelenou představu o oblasti offline marketingu, která rozšířila mé dosavadní znalosti z onlinu. Díky!

Specialista videoreklamy, Seznam.cz

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča