Reference & hodnocení

Služby & konzultace

Martin Průša

Milan in his role at E-commerce Holding (now MallGroup) proved to be a very knowledgeable and capable online marketing expert and manager - he was responsible for planning and managing performance marketing for multiple e-commerce brands in our portfolio, incl. leading an internal team of marketing specialists and managing external vendors. He has extensive knowledge of many disciplines including SEO, PPC, UX, marketing automation or web analytics and is able to come up with innovative solutions to business challenges. I greatly enjoyed working with him and would recommend him anytime!

Digital Marketing Director,

MallGroup

David Arzt

I've been working with Milan together for couple of years now. Thanks to Milan we have been able to effectively implement a quick and fully working (important!;) solution how to put all our online traffic data together and connect them with our internal offline data sources. We are now able to use the whole customer journey funnell for the optimisation in much enhanced way and better granularity. Are looking for an omnichanel orchestration? he is the dirigent ;-)

CMO at GULF BROKERS

Martin Zítek

I have cooperated with Milan on several projects within MallGroup and we are successfully continuing at Heureka.cz. In Milan, I mainly value his pragmatic approach (he tells you what you need to hear, not what you want to hear), wide variety of skills and extremely detailed insight into virtually any e-commerce field, ranging from marketing in general, PPC, SEO, analytics, to data integration, business intelligence and difficult data science topics such as attribution modelling and causal incremental evaluation. If you are looking for someone giving always their best and you are willing to put up with extreme honesty at times, I can definitely vouch for Milan.

Head of Performance Marketing, Heureka Group

Adam Zamojski

Milan has always fascinated me with his incredibly wide range of specialization in every sphere of online business. His sense of detail while analyzing ecommerce mysteries and pragmatically effective approach in solving them is inspirational and admirable at the same time. Milan’s ability to juggle multiple issues (technical, marketing or business) always makes a dramatic improvement in the productivity within any project we cooperate on.
It is a great experience to work with Milan and he can absolutely get my full recommendation.

CRM & Performance Marketing Manager at Sportisimo

Školení & workshopy

 

Hodnocení:

Atribuční modelování v marketingu

Jindřich Fáborský

Founder, Marketingfestival.cz

Součástí mojí práce na Marketing Festivalu a Digisemestru je obcházet česká školení a přednášky a mít přehled, o tom, co je na našem trhu skutečně kvalitní. A tady mohu bez váhání říci, že Ecommerce-academy.cz se svým workshopem atribučního modelování v marketingu vystupuje výrazně z řady svou odborností, praktičností a orientací na skutečné vyřešení problémů účastníků školení.

 

Jednak je to zřejmě nejodbornější české školení, které jsem v marketingu zažil. Za druhé propojení s jejich vlastní aplikací znamená skutečný posun v atribučním modelování pro absolventy školení.

Radek Hudák, Shoptet.cz

CMO

Díky Ecommerce-academy.cz za super školení „Atribuční modelování v marketingu“, Aneb to, co jsem se učil a failoval roky, nahustil Milan s Markem díky jejich letitým zkušenostem do 8hodinového workshopu. Pokud o atribuci nemáte ponětí, nebo chcete jít více do hloubky tématu atribuce v marketingu, tak jděte do toho. Ušetříte si spoustu času a peněz.

 
 
 

Martin Zítek, Heureka.cz

Head of Performance Marketing

Nad změnou atribučního modelu v rámci projektů, na kterých jsem měl možnost pracovat, už uvažuji delší dobu. Je důležité si uvědomit nejen příležitosti, které změna může přinést, ale i rizika, a to nejen z pohledu dat, ale také z pohledu manažerského řízení společnosti. Díky Markovi a Milanovi jsem získal cenné informace, které jsou ověřené v praxi a mají reálný dopad na chod celé firmy. Pokud si myslíte, že váš projekt je vyladěný a dalším velkým krokem je právě změna atribučního modelu, pak si, prosím, zjistěte co nejvíce informací. Jeden ze zdrojů, které mohu doporučit je workshop „Atribuční modelování v marketingu“ od Ecommerce-academy.cz.

Adam Zamojski, Kulina.cz

Marketing Director

Když se člověk věnuje online a performance marketingu přes 10 let, může mít dojem, že ho v této oblasti překvapí jen málo věci. Dojmy a znalosti načerpané z Atribuční akademie k ním jednoznačně patří.

Atribuční modelování není samo o sobě revolučním pojmem, ale díky podání Milana a Marka se pro mě stalo nástrojem pro řízení marketingových investic a ovlivňování byznysu. Co určitě působí revolučně jsou unikátní aplikace, které kluci vyvinuli, a díky nímž lze poměrně jednoduše spočítat a porovnat výkon jednotlivých marketingových kanálu.

Účast na akademii doporučují všem, kteří chtějí pochopit, jak se efektivně a čistě podle dat rozhodovat o návratnosti marketingových investic.

Andrea ChamillaAcomware.cz

Performance Team Leader

Výborný workshop „Atribuční modelování v marketingu“, ktorý zodpovedal všetky moje otázky týkajúce sa atribučného modelovania. 


Najlepšie vysvetlenie Shapleyho a Markovho modelu aké som kedy počula/čítala. 
Attribution-academy.cz doporučujem každému, kto chce získať nový pohľad pri práci s datami a zefektívniť riadenie investícií naprieč marketingovými kanálmi. 

Miroslav PeckaMiroslavpecka.cz

Freelance Web & Analytics Consultant

Nabité školení „Atribuční modelování v marketingu“. Od úvodu až po praktické příklady. Především oceňuju transparentnost, s jakou Milan a Marek téma prezentují, tj. sdílení osobních zkušeností s optimalizací marketingových investic, nikoliv pouček a dogmat. Pokud chcete do tématu atribuce proniknout, vyplatí se poslechnout si ho od někoho, kdo vám zároveň nechce prodat službu či produkt :-).

Ondřej Valuštík, Usetreno.cz

Head of web team

Už jsem absolvoval pár rádoby workshopů, nicméně ten od Milana a Marka je naprosto odlišný. Oba o atribucí ví poslední detail, dokáži vysvětlit princip jednotlivých modelů, ale hlavně mají dlouholetou praxi.

 

Byl jsem i překvapen, jak rychle lze pomocí jejich aplikace nahlížet na data z jiného pohledu. V tomto roce prozatím nejlépe investované peníze.

Dominik Válka, Serious media, s.r.o.

Founder reklamní agentury

Musím říci, že mě školení „Atribuční modelování v marketingu“ od kluků hodně překvapilo. I já, dá se říct úplný laik co se atribuce týče, jsem rychle pochopil, oč běží a dokázal se poměrně snadně zorientovat v tom, o čem kluci mluvili. Občas to byla trochu latina, ale vždy se daná tématika rozebrala tak detailně, že jsem ji z 93.7 % pochopil. :-).

Ze školení jsem si odnesl určitě hodně nových způsobů, jak zefektivnit investice svých klientů do kampaní i jak celkově lépe využít všechny reklamní systémy.
 

Zbyněk Hyrák, Optimalizovaný-Web.cz

Webový analytik a PPC specialista

Workshop Ecommerce-academy.cz „Atribuční modelování v marketingu“ byl pro mne jedním z nejpřínosnějších z poslední doby. Milan a Marek objasnili velmi srozumitelnou formou veškeré principy a metody atribučního modelování.

Za mne mohu určitě doporučit všem začínajícím i pokročilým webovým analytikům, kteří si chtějí udělat v atribucích jasno.

Martin KudrnaRed Media

Team Leader, PPC Specialist Senior

„Cože? PNO je 125 % ? Okamžitě vypnout behaviorální kampaň!“ Věřím, že tuto hlášku všichni marketéři známe. Nicméně PNO 125 % z last clicku, může znamenat např. PNO 23 % podle Markovova atribučního modelu.

 

Proto doporučuji navštívit workshop „Atribuční modelování v marketingu“ od Ecommerce-academy.cz všem marketérům, kteří rozhodují o investicích do online kampaní a chtějí se více dozvědět o možnostech, jak vyhodnocovat marketingové investice. Milan a Marek vás během 8 hodin provedou praktickými experimenty a výsledky z pohledu různých atribučních modelů a poradí, jak je efektivně využívat. Nabyté znalosti si pak vyzkoušíte na svých GA datech s pomocí jejich DDA aplikace, k jejíž beta verzi dostanete neomezný přístup.

Libor ZačalUsetreno.cz

Performance Advertising Strategist

Marek s Milanem rozhodně nedělají ze slova atribuce ještě větší buzzword, než jím je.

 

Dokázali toto pro mě zatím neuchopené téma vysvětlit a nastínit možnosti aplikace v reálném světě. Nezaznívají zde silná hesla Last-click je mrtev, ale logicky dokazují nutnost dívat se na věci z více úhlů pohledu.

 

Z přednášejících je cítit, že jsou opravdovými špičkami na dané téma a vlastně i v celém českém online rybníčku!

Pavel Pajkrt, H1.cz

Web Analytics Team Leader & Online Marketing Consultant

Na workshopu „Atribuční modelování v marketingu“ je skvělé, že spojuje základní teorii i pokročilou praxi. Úvod počítá i s posluchači, kteří se do té doby atribucí nezabývali. Ovšem teorie rychle přechází do praxe, takže se během chvíle dostanete k praktickému postupu, k hotovým nástrojům a historkám z reálného využití na klientech. Kdo chce, na konci workshopu je připraven zavádět atribuci do praxe. Kdo potřebuje řídit investice do marketingových kanálů na nejvyšší úrovni, neměl by si toto školení nechat ujít. Za sebe rozhodně doporučuji.

Tomáš Hanáček, Performics.com

Head of Analytics

Workshop „Atribuční modelování v marketingu“ od Ecommerce-academy.cz je jeden z nejpřínosnějších pro moji práci za poslední roky. Určitě doporučuji všem, kteří se chtějí posunout dále ve vyhodnocování marketingových kanálů pomocí Data-driven atribuce a optimalizaci marketingových investicí obecně.

Soňa Fialková, Spokojenypes.cz

Founder

Kluci jsou profíci. Workshop atribučního modelování je nejen nabitý informacemi, ale obsahuje i praktickou část, díky které jsme hned druhý den ráno měli na našich Google Analytics datech přehled např. o atribučních koeficientech a mohli si vyhodnotit přínos jednotlivých marketingových kanálů i dle Data Driven Atribučního modelu Markov.

Radek Pavel, Autodoplňky-obchod.cz

Founder

Na workshop Milana a Marka jsem jel trochu s obavou, že téma atribuce bude pro mě příliš složité na pochopení. Opak byl pravdou a byl jsem nakonec velmi mile překvapen.

 

Oba pánové se skvěle umí doplňovat a co bylo pro mě velmi důležité, od začátku až do konce jsem věděl, že tomuto tématu naprosto rozumí a ví, o čem mluví, včetně spousty vlastních zkušeností od klientů různé velikosti.
 

Pro mě osobně rozhodně přínosná investice, jelikož pro mě bude atribuční modelování uchopitelné hned od začátku a moc se těším, k jakým výsledkům se v rámci svého e-shopu dopracuji :-)

Michal Chamilla, Freelance

Programátor

Atribučnému modelovaniu som sa viac krát venoval a od workshopu som čakal skôr „chytré finty“ a inšpiráciu. 


Vysvetlenia v podaní Mareka a Milana ale idú do hĺbky, s príkladmi zo skúsenosti, a veľmi osobným prístupom. Dozviete sa všetko od „prečo“ cez „ako“ až po validáciu, overenými metódami, s nástrojmi v cene. 


Osobne mi najviac dala časť o validácii modelu pomocou R/CausalImpact. 
 

Raňajky, obed a pokec po školení je k tomu už len príjemné plus.

Martin Žatkovič, Taste Medio

SEO konzultant

Školení Milana a Marka bylo velmi inspirující. Nejenom, že mi pomohlo převést teorii do praxe, ale také mě ujistilo v tom, že i v rámci konzultantského pohledu dává smysl sledovat výkon ostatních kanálů a přicházet s nápady pro lepší využití celého marketingového mixu a komplexními experimenty.

 

Zajímavý byl také casual impact, který se tváří jako vynikající pomocník a určitě si s ním užiji ještě hodně parády.

 

Velké plus je, že s námi kluci sdíleli jejich aplikace (výpočet atribuce i casual impact), tudíž můžete téměř okamžitě experimentovat a vyhodnocovat. Rozhodně nejde o čas, kterého budete litovat, a věřím, že vás workshop posune, stejně jako mě, zase o kus dál.

Artur Fišer, GroupM

Head of AdOperations

Workshop atribuční modelování v marketingu je napínavou kombinací teorie a osobních zkušeností s optimalizací marketingových investic, která pomůže každému, kdo to s marketingem myslí vážně a nechce jen utrácet peníze. Pánové na vás vystřílí plný zásobník neotřelých postřehů z marketingové strategie, výkladu o atribučním modelování, výzkumu a testování kauzality
 

Vlastní i cizí nástroje, které nám prezentovali, dokáží zefektivnit práci nad rozdělením marketingového budgetu a vlastně nejen to, dá se pomocí nich řídit investice celé firmy.
 

Za zlomek nákladů a časových investic oproti jiným řešením. Tenhle workshop je top, přijďte, experimentujte, testuje. 

Ľubomír Kukuča, PPCbee.com

Business Developer

Referencie na školenie Milana s Marekom boli iba pozitívne a musím povedať že oprávnené. 
Ich workshop je veľmi odborný a príprava školiacich materiálov presne zacielená na získanie okamžitých dát a výstupov. 

 

Za jeden deň vás títo dvaja skúsení borci prevedú svetom atribučného modelovania tak, že prakticky už na konci školenia ste schopní dané procesy začať aplikovať do praxe.
 

Som si istý, že mnohým účastníkom ten jeden deň vie dať úplne nový pohľad na prácu s marketingovými dátami a predstavujem si ako niektorí už na druhý deň zvolávajú firemný meeting s názvom „Čo sme doteraz robili zle.“ :)

Hodnocení:

Svět velkého brandingu a TV reklamy

Nela Christovová

I když je kurz určený především nováčkům ve světě televizní reklamy, není třeba se obávat, že půjde o suchopárnou nalejvárnu. Workshop je vyváženou kombinací užitečných informací, podložených letitými zkušenostmi lektora Jiřího Vítka, několika historických okének a trochou matematiky, bez které se při výpočtech GRPů, TRPů a dalších veličin jako správný marketér neobejdete.

Senior Specialist, iFortuna.cz

Petr Onisko

Velmi dobrý workshop pro lidi, kteří mají znalost z online prostředí a chtějí si rozšířit obzory offline světa. Focus je zejména na televizi - jak vůbec funguje,  s důrazem na její měřitelnost, její nákup, vyhodnocování a využití pro cross-mediální plánování.

Brand manager, Sazka.cz

Julie Štrohmajerová

Komplexní workshop nabitý informacemi pod vedením zkušeného lektora. Svět televizní reklamy byl vysvětlen od úplného základu, přes potřebné metriky a praktické výpočty až po jeho návaznost na online marketing - odborně, ale zároveň srozumitelnou a zábavnou formou. Na konci dne jsem odcházela s ucelenou představu o oblasti offline marketingu, která rozšířila mé dosavadní znalosti z onlinu. Díky!

Specialista videoreklamy, Seznam.cz

Hodnocení:

Data-driven marketing prakticky

Adam Durčák

V našem úžasném e-commerce světě vibrátorů a erotických hraček je práce s daty a plánování zásadní pro efektivní práci nejenom s marketingovými investicemi.

 

Milanův workshop je super. Díky získanému know-how jsme posunuli řízení marketingových rozpočtů, optimalizaci investic a hledání správných KPIs pro naše kampaně o velký kus dále.

Za sebe investici do Milanových zkušeností vřele doporučuji.

Founder a ředitel e-shopu Ruzovyslon.cz

Vít Olšák

Školení Data-driven marketing prakticky bylo jedním slovem skvělé.

 

Milan rozumí perfektně nejen tématu, ale především samotné práci v marketingu jako takovém, a je si tak vědom všech nástrah a slepých uliček, které na vás čekají.

 

Data jsou jedním z několika pevných bodů, který máte, a díky tomuhle školení budete vědět, která z nich (a jak) využít pro řízení vašeho marketingu, argumentaci s kolegy nebo klienty a ověření všeho, co jste doteď jenom hádali.

 

Díky!

CEO & Co Founder Four Bros

Gabriel Jurčo

Super školenie.

 

Milan je pragmatický človek a vie dobre vysvetľovať. Začiatočník tu dostane inšpiráciu ako začať s dátovou analytikou. Pokročilý človek zistí ako to riešiť na vysokej úrovni.

 

Určite odporúčam :)

Business Development Manager 6clickz

Hodnocení:

Firemní školení na míru

Martina Bakičová

Jelikož v Sazce přemýšlíme a postupně měníme náš přístup ke crossmediálnímu plánování, rozhodla jsem se uspořádat workshop s Ecommerce-academy.cz. Cílem workshopu byla osvěta právě ohledně crossmediálního plánování v marketingovém týmu Sazka.cz.

 

Velmi oceňuji možnost přizpůsobit školení na míru, díky čemuž už každý z našeho týmu ví, jak je důležité řešit veškeré marketingové kanály komplexně a jak můžeme přistoupit k jejich celkové optimalizaci.

 

Jako velkou výhodu Ecommerce-academy.cz vidím množství reálných zkušeností, které kluci mají, a i ekonometrický backround Jirky Vítka, jakožto člověka, zabývajícího se především offline médii.

Online Marketing Manager ve společnosti SAZKA a.s.

Lucie Čamská 

V našem týmu jsme chtěli proniknout hlouběji do světa sociálních sítí, a díky Ivaně jsme zažili školení, které nebylo ani chviličku nuda. Dokáže i ty nejsložitější informace podat jednoduše a zábavně. Takže to, co bychom jinde museli složitě hledat a snažit se porozumět, jsme načerpali za jedno pohodové dopoledne.

Celé školení probíhalo formou dialogu a mohli jsme se vždycky zeptat na to, co nás zajímalo. Navíc má spoustu aktuálních zkušeností z praxe, které se nikde jinde nedozvíte.

Díky za vše!

Tým Kaspen/Jung von Matt

Šéfka digitálního týmu Kaspen/Jung von Matt

 

Hodnocení:

Google Analytics prakticky

Michaela Němcová

Školení od Milana na Google Analytics, předčila naše očekávání. Tréninku se účastnil celý tým e-commerce a Milan ho přizpůsobil našim potřebám. Milan umí vysvětliv souvislosti a obohatil nás praktickými informacemi z byznysu. Po školení byl k dispozici pro jednotlivé členy týmu. Ukázal nám nový pohled na analytiku, sběr dat, atribuční modely a mnoho dalšího.

 

Na základě této zkušenosti jsem se s kolegou přihlásila na další školení. Za mě skvěle odvedená práce pod zastřešením E-commerce-Academy.cz.

E-Marketing Manager, Decathlon.cz

Potřebujete více informací? Napište.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča