Detail školení:

Data-driven marketing management prakticky

Lektor:

Milan Merglevský 

Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích.

 

Díky pečlivé správě PPC kampaní, vlastní tvorbě kreativ, přípravě technických SEO specifikací a UX návrhům pro malé weby i velké e-shopy s miliardovými obraty a vývoji analytických aplikací získal komplexní přehled o souvislostech, které provází každého uživatele konverzní cestou a především, jaké mají tyto souvislosti dopad na marketingové investice.
 
Jako Marketing Manager & Business Analyst je teď jeho hlavní pracovní náplní plánování marketingových a technologických investic, řízení a vzdělávání členů několika týmů i odborné veřejnosti.

Obsah školení

Úvod do tématu školení jsme pro vás shrnuli společně se Shoptet.cz do webináře níže:

Práce s daty je klíčem pro váš efektivní osobní růst i růst byznysu. E-commerce, a digitální svět obecně, je zdrojem obrovského množství datových zdrojů a především možností, jak využít získané informace.

Jak se v obsáhlém a nepřehledném světě digitálního marketingu neztratit vás Milan naučí na našem školení.

 

Problematika integrace datových zdrojů a následná identifikace a prioritizace „byznys next steps“ a s tím spojených KPIs, má jedno z nejširších spekter náročnosti:

  • Pozitivem je počáteční „jednoduchost“ zpracovávání důležitých dat bez vysokých investic na technologie
    i know-how.

  • Negativem je snadná ztráta orientace v prioritách, zavádění nových datových zdrojů, technologiích i smysluplnosti investic do různých marketingových platforem i datového ekosystému a lidských zdrojů s ním spojených.

V metodické části školení vás Milan provede spoustou konkrétních příkladů ze své praxe a vysvětlí, jak se díky experimentům postupně učit identifikovat byznysové příležitosti i načasování jejich zavedení do praxe.

V praktické části školení společně na vašem projektu nasadíme framework připravený pro řízení marketingu na základě dat z Google Analytics, vyzkoušíme si roční plánování (forecasting) a ukážeme si, jak v získaných datech jednoduše identifikovat příležitosti a akční kroky. Dále se naučíme, jak identifikovat, zda má váš projekt „atribuční problém“ a jak jednoduše vyhodnocovat experimenty pomocí kauzality a s tím spojené správné nastavení KPIs.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud jste marketingový specialista, který se chce posunout na další úroveň, nebo manažer už jste a chcete načerpat zkušenosti získané z omni-channel řízení marketingových investic desítek online projektů.

  • Chcete marketingové investice jednoduše řídit přes všechny zdroje (omni-channel marketing) pomocí ročního (měsíčního) plánu a automatizace, která předpovídá plnění vašeho plánu pomocí 2 matematických modelů fungujících zdarma v rámci frameworku získaného na školení.

  • Chcete získat přehled o „ideálním“ složení marketingového týmu složeného z externích i interních zdrojů.

  • Váháte nad tím, jaký je ideální „skill set“ marketingového manažera (nebo markeťáka specialisty) budoucnosti.

  • Máte motivaci pracovat s připravenými vizualizacemi mnoha datových zdrojů v Google Data Studio.

  • Chcete se naučit definovat správné KPI pro různé marketingové aktivity (SEO, PPC, brandové kampaně, social) a jak tyto KPI může ovlivňovat atribuční modelování.

  • Školení je koncipováno pro zlepšení / zefektivnění práce Marketingových manažerů, CEO's, CMO's, Account manažerů i Marketingových specialistů z interních marketingových týmů, agentur nebo freelancerů.

Co se na školení naučíte?

  • Získáte zkušenosti online marketing manažera, který spolupracoval s velkým počtem online projektů, agentur i freelance specialistů v ČR.

  • Naučíte se, jak má vypadat ideální struktura marketingového týmu a jak kombinovat externí zdroje (freelance, agentura) s členy vašeho interního týmu.

  • Jaký „skill set“ je vhodný pro CMO / Marketingového manažera „budoucnosti“.

  • Na konkrétním příkladě se naučíte, jak plánovat marketingové investice do několika zdrojů (omni-channel marketing) až na rok dopředu.

  • Dostanete spoustu tipů, jak efektivně řídit interní i externí marketingový tým.

  • Naučíte se, jak a proč definovat konkrétní KPIs pro různé marketingové aktivity i technologické investice s marketingem spojené.

  • Získáte script a šablonu, díky které budete schopni agilně optimalizovat marketingové investice i řízení prioritizace týmu v rámci Google Spreadsheets frameworku.

  • Poznáte, jakým způsobem lze „jednoduše“ vyhodnotit dopad experimentů, velkých i malých změn v marketingovém mixu.

  • Naučíte se, jak identifikovat, zda má na vašem projektu atribuční modelování (jiné než Last nonDirect Click) byznysový potenciál.

  • Zjistíte, jaké datové zdroje a jaké konkrétní detaily v datech z našich zkušeností ukrývají byznysové zlato.

  • Dostanete spoustu šablon pro vizualizaci dat vytvořených v Google Data Studio pro interpretaci důležitých informací z Google Analytics, Google Ads, Skliku, Facebooku i dalších marketingových platforem.

Potřebné znalosti

  • U účastníků školení je předpokládaná znalost nástrojů Google Analytics a Google Spreadsheet a středně pokročilé znalosti online marketingového prostředí a marketingových investic.

 

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

  • Aplikace pro výpočet atribučního modelování v marketingu Marketing Attribution Tool na 6 měsíců zdarma.

  • Aplikace pro kvantifikaci inkrementálního dopadu provedené změny nebo experimentu 6 měsíců zdarma.

  • Google Spread Sheets šablona obsahující automatizaci flow pro manažerské rozhodování na úrovni měsíčního / ročního plánování marketingových investic.

 

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

  •  

    18. 02. 2020 (Praha)

  • 14. 05. 2020 (Praha)

  • 25. 11. 2020 (Praha)

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Další termíny budou oznámeny až na rok 2021.

Cena: 5.390 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

 

Adam Durčák

V našem úžasném e-commerce světě vibrátorů a erotických hraček je práce s daty a plánování zásadní pro efektivní práci nejenom s marketingovými investicemi.

 

Milanovo školení je super. Díky získanému know-how jsme posunuli řízení marketingových rozpočtů, optimalizaci investic a hledání správných KPIs pro naše kampaně o velký kus dále.

Za sebe investici do Milanových zkušeností vřele doporučuji.

Founder a ředitel e-shopu Ruzovyslon.cz

Hodnocení

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča