Detail školení:
Data-driven marketing prakticky
Lektor:
Michal Kuchárik

Michal nasbíral zkušenosti s online marketingem, datovou analytikou i řízením týmu v agentuře H1.cz, kde začínal jako projekťák a postupem času se vypracoval do role team leadera analytického oddělení.
Do jeho kompetence spadalo řízení aktivit interních týmů a příprava marketingových plánů a strategií pro klienty z různých oborů.
Rád vám předá své mnohaleté zkušenosti s řízením projektů pomocí dat, cloudových technologií a automatizace.
Obsah školení
Úvod do tématu školení jsme pro vás shrnuli společně se Shoptet.cz do webináře níže:
Práce s daty je klíčem pro váš efektivní osobní růst i růst byznysu. E-commerce a digitální svět obecně je zdrojem obrovského množství datových zdrojů a především možností, jak využít získané informace.
Jak se v obsáhlém a nepřehledném světě digitálního marketingu neztratit, vás Michal naučí na našem školení.
Problematika integrace datových zdrojů a následná identifikace a prioritizace „byznys next steps“ a s tím spojených KPIs, má jedno z nejširších spekter náročnosti:
-
Pozitivem je počáteční „jednoduchost“ zpracovávání důležitých dat bez vysokých investic na technologie
i know-how. -
Negativem je snadná ztráta orientace v prioritách, zavádění nových datových zdrojů, technologiích i smysluplnosti investic do různých marketingových platforem i datového ekosystému a lidských zdrojů s ním spojených.
V metodické části školení vás Michal provede spoustou konkrétních příkladů ze své praxe a vysvětlí, jak se díky experimentům postupně učit identifikovat byznysové příležitosti i načasování jejich zavedení do praxe.
V praktické části školení společně na vašem projektu nasadíme framework připravený pro řízení marketingu na základě dat z Google Analytics, vyzkoušíme si roční plánování (forecasting) a ukážeme si, jak v získaných datech jednoduše identifikovat příležitosti a akční kroky. Dále se naučíme, jak identifikovat, zda má váš projekt „atribuční problém“ a jak jednoduše vyhodnocovat experimenty pomocí kauzality a s tím spojené správné nastavení KPIs.

Je školení vhodné právě pro vás?
-
Ano, pokud jste marketingový specialista, který se chce posunout na další úroveň, nebo manažer už jste, a chcete načerpat zkušenosti získané z omni-channel řízení marketingových investic desítek online projektů.
-
Chcete marketingové investice jednoduše řídit přes všechny zdroje (omni-channel marketing) pomocí ročního (měsíčního) plánu a automatizace, která předpovídá plnění vašeho plánu automaticky každý den a zdarma v rámci frameworku získaného na školení.
-
Chcete získat přehled o „ideálním“ složení marketingového týmu složeného z externích i interních zdrojů.
-
Váháte nad tím, jaký je ideální „skill set“ marketingového manažera (nebo markeťáka specialisty) budoucnosti.
-
Chcete se naučit definovat správné KPI pro různé marketingové aktivity (SEO, PPC, brandové kampaně, social) a jak tyto KPI může ovlivňovat atribuční modelování.
-
Školení je koncipováno pro zlepšení / zefektivnění práce Marketingových manažerů, CEO's, CMO's, Account manažerů i Marketingových specialistů z interních marketingových týmů, agentur nebo freelancerů.
Co se na školení naučíte?

-
Získáte zkušenosti online marketing manažera, který spolupracoval s velkým počtem online projektů, agentur i freelance specialistů v ČR.
-
Naučíte se, jak má vypadat ideální struktura marketingového týmu a jak kombinovat externí zdroje (freelance, agentura) s členy vašeho interního týmu.
-
Jaký „skill set“ je vhodný pro CMO / Marketingového manažera „budoucnosti“.
-
Na konkrétním příkladě se naučíte, jak plánovat marketingové investice do několika zdrojů (omni-channel marketing) až na rok dopředu.
-
Dostanete spoustu tipů, jak efektivně řídit interní i externí marketingový tým.
-
Naučíte se, jak a proč definovat konkrétní KPIs pro různé marketingové aktivity i technologické investice s marketingem spojené.
-
Získáte script a šablonu, díky které budete schopni agilně optimalizovat marketingové investice i řízení prioritizace týmu v rámci Google Spreadsheets frameworku.
-
Poznáte, jakým způsobem lze „jednoduše“ vyhodnotit dopad experimentů, velkých i malých změn v marketingovém mixu.
-
Naučíte se, jak identifikovat, zda má na vašem projektu atribuční modelování (jiné než Last nonDirect Click) byznysový potenciál.
-
Zjistíte, jaké datové zdroje a jaké konkrétní detaily v datech z našich zkušeností ukrývají byznysové zlato.
-
Dostanete spoustu šablon pro vizualizaci dat vytvořených v Google Data Studio pro interpretaci důležitých informací z Google Analytics, Google Ads, Skliku, Facebooku i dalších marketingových platforem.
Potřebné znalosti
-
U účastníků školení je předpokládaná alespoň základní znalost nástrojů Google Analytics a Google Sheets a středně pokročilé znalosti online marketingového prostředí a marketingových investic.
Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?
-
Aplikace pro výpočet atribučního modelování v marketingu Marketing Attribution Tool na 6 měsíců zdarma.
-
Aplikace pro kvantifikaci inkrementálního dopadu provedené změny nebo experimentu 6 měsíců zdarma.
-
Google Sheets šablona obsahující automatizaci flow pro manažerské rozhodování na úrovni měsíčního / ročního plánování marketingových investic.
Termíny
Čas: 9:00 - 16:00
Místo: kanceláře E-commerce Academy s. r. o., Lidická 884, 150 00 Praha 5-Smíchov
-
20. 1. 2021 (termín přesunut)
-
24. 2. 2021 (Praha)
-
3. 3. 2021 (Praha)
-
21. 4. 2021 (Praha)
-
23. 6. 2021 (Praha)
Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.
Cena: 4.390 Kč
bez DPH
-
Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.
-
Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.
-
-
Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.