Detail školení:

Firemní interní školení na míru

Kontaktní osoba:

Ivana Kronďáková
 

ivana@ecommerce-academy.cz​
 

+420 727 808 568 

Hodnocení firemních školení

Komu jsou školení na míru určená?
  • workshopy a školení na míru rádi připravujeme pro firmy, malé a velké e-shopy nebo online projekty
    i agentury

  • proškolíme i vaše klienty nebo partnery

Témata
  • Zaměřujeme se převážně na pokročilá online marketing a e-commerce témata.

  • Věříme, že v řadě témat patříme ke špičkám v oboru - více se dozvíte v sekci služby a veřejné workshopy.

  • Náš přístup lze jen těžko napastovat do „škatulky“ s jednoznačným označením. Často kombinujeme ty nejpřínosnější přístupy mezi několika obory.

 

Pro určení nejvhodnějšího obsahu školení nebo workshopu na míru nám napište nebo zavolejte. Pobavíme se, co přesně potřebujete a připravíme školení přímo pro vás.

  • E-commerce strategie lidsky a prakticky pro začátečníky

  • Výkonnostní reklama na sociálních sítích 

  • Omnichannel plánování a strategie online marketingu pro pokročilé

  • Atribuční modelování v marketingu a businessu

  • Zákaznická analytika v e-commerce (CLV)

  • Automatizace PPC kampaní

  • Návrh experimentů, jejich vyhodnocení, využití metody Causal Impact 

  • AI a automatizace v businessu

  • TV reklama, branding a crossmediální plánování marketingové komunikace

  • Plánování trafficu, marketingového rozpočtu a s tím spojené jednoduché datové integrace

Principy Ecommerce-Academy.cz
  • potrpíme si na praktičnost kurzů na míru (jsme odchováni výkonnostním marketingem a hands-on zkušenostmi a jinak už to ani neumíme)

  • z kurzu si účastníci odnesou přístupy do aplikací, nástrojů či šikovných Google Sheet frameworků, které jim pomohou poznatky ze školení efektivně zařadit do každodenní praxe  

  • naši lektoři většinu času věnují své specializaci, přesto své know-how umí předat dál (jsou to nejen experti, ale mají také lektorské nadání)

  • v současném fungování on-line marketingu vidíme velký prostor pro efektivnější využití času i finančních prostředků, naším cílem je vám ho pomoci najít 

  • po školeních mohou účastníci využít další navazující konzultace s lektory

Počet účastníků
  • doporučujeme maximální počet 8 – 12 lidí, při tomto počtu mají lektoři prostor věnovat se dostatečně všem účastníkům

  • maximum, které je komfortní pro publikum i lektora je z naší zkušenosti 20 lidí

  • minimální počet osob není stanoven, ale z finančního hlediska se vyplatí uspořádat kurzy na míru alespoň pro 4 - 6 osob dle typu školení  

Délka
  • doporučujeme maximální počet 8 – 12 lidí, při tomto počtu mají lektoři prostor věnovat se dostatečně všem účastníkům

  • maximum, které je komfortní pro publikum i lektora je z naší zkušenosti 20 lidí

  • minimální počet osob není stanoven, ale z finančního hlediska se vyplatí uspořádat kurzy na míru alespoň pro 4 - 6 osob dle typu školení  

Místo
  • rádi za vámi dojedeme do sídla vaší společnosti, vámi vybraného místa, případně zařídíme
    školící prostory

  • a co Slovensko? Na Slovensku jsme jako doma :-)

Na kolik to vyjde? 
  • cenu určujeme individuálně podle několika parametrů (téma, počet lektorů, počet účastníků, místo konání, celkový počet objednaných workshopů a náročnost na individuální přípravu obsahu)

 
Hodnocení 
 

Martina Bakičová

Jelikož v Sazce přemýšlíme a postupně měníme náš přístup ke crossmediálnímu plánování, rozhodla jsem se uspořádat workshop s Ecommerce-academy.cz. Cílem workshopu byla osvěta právě ohledně crossmediálního plánování v marketingovém týmu Sazka.cz.

 

Velmi oceňuji možnost přizpůsobit školení na míru, díky čemuž už každý z našeho týmu ví, jak je důležité řešit veškeré marketingové kanály komplexně a jak můžeme přistoupit k jejich celkové optimalizaci.

 

Jako velkou výhodu Ecommerce-academy.cz vidím množství reálných zkušeností, které kluci mají, a i ekonometrický backround Jirky Vítka jakožto člověka, zabývajícího se především offline médii.

Online Marketing Manager ve společnosti SAZKA a.s.

Michaela Němcová

Školení od Milana na Google Analytics, předčila naše očekávání. Tréninku se účastnil celý tým e-commerce a Milan ho přizpůsobil našim potřebám. Milan umí vysvětliv souvislosti a obohatil nás praktickými informacemi z byznysu. Po školení byl k dispozici pro jednotlivé členy týmu. Ukázal nám nový pohled na analytiku, sběr dat, atribuční modely a mnoho dalšího.

 

Na základě této zkušenosti jsem se s kolegou přihlásila na další školení. Za mě skvěle odvedená práce pod zastřešením E-commerce-Academy.cz.

E-Marketing Manager, Decathlon.cz

Lucie Čamská 

V našem týmu jsme chtěli proniknout hlouběji do světa sociálních sítí, a díky Ivaně jsme zažili školení, které nebylo ani chviličku nuda. Dokáže i ty nejsložitější informace podat jednoduše a zábavně. Takže to, co bychom jinde museli složitě hledat a snažit se tomu porozumět, jsme načerpali za jedno pohodové dopoledne.

Celé školení probíhalo formou dialogu a mohli jsme se vždycky zeptat na to, co nás zajímalo. Navíc má Ivana spoustu aktuálních zkušeností z praxe, které se nikde jinde nedozvíte.

Díky za vše!

Tým Kaspen/Jung von Matt

Šéfka digitálního týmu Kaspen/Jung von Matt

Nezávazně poptat

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča