Reference & hodnocení

Hodnocení:

Atribuční modelování v marketingu

 

Jindřich Fáborský, Marketingfestival.cz

Founder

Součástí mojí práce na Marketing Festivalu a Digisemestru je obcházet česká školení a přednášky a mít přehled, o tom, co je na našem trhu skutečně kvalitní. A tady mohu bez váhání říci, že Ecommerce-academy.cz se svým workshopem atribučního modelování v marketingu vystupuje výrazně z řady svou odborností, praktičností a orientací na skutečné vyřešení problémů účastníků školení.

 

Jednak je to zřejmě nejodbornější české školení, které jsem v marketingu zažil. Za druhé propojení s jejich vlastní aplikací znamená skutečný posun v atribučním modelování pro absolventy školení.

Radek Hudák, Shoptet.cz

CMO

Díky Ecommerce-academy.cz za super školení „Atribuční modelování v marketingu“, Aneb to, co jsem se učil a failoval roky, nahustil Milan s Markem díky jejich letitým zkušenostem do 8hodinového workshopu. Pokud o atribuci nemáte ponětí, nebo chcete jít více do hloubky tématu atribuce v marketingu, tak jděte do toho. Ušetříte si spoustu času a peněz.

Filip Podstavec, Marketingminer.com

Founder

Workshop atribučního modelování od Ecommerce-academy.cz není jen o tom, že vám kluci představí pár atribučních modelů, jejich výpočet a padla. Je to workshop, který vás po jeho absolvování dovede k mnohem komplexnějšímu vyhodnocování a plánování marketingových investic do jednotlivých kanálů a který se neskutečně vyplatí komukoli, kdo to se svým podnikáním na internetu myslí vážně a investuje alespoň nižší desítky tisíc Kč měsíčně do svých marketingových aktivit.

Martin Zítek, Heureka.cz

Head of Performance Marketing

Nad změnou atribučního modelu v rámci projektů, na kterých jsem měl možnost pracovat, už uvažuji delší dobu. Je důležité si uvědomit nejen příležitosti, které změna může přinést, ale i rizika, a to nejen z pohledu dat, ale také z pohledu manažerského řízení společnosti. Díky Markovi a Milanovi jsem získal cenné informace, které jsou ověřené v praxi a mají reálný dopad na chod celé firmy. Pokud si myslíte, že váš projekt je vyladěný a dalším velkým krokem je právě změna atribučního modelu, pak si, prosím, zjistěte co nejvíce informací. Jeden ze zdrojů, které mohu doporučit je workshop „Atribuční modelování v marketingu“ od Ecommerce-academy.cz.

Adam Zamojski, Kulina.cz

Marketing Director

Když se člověk věnuje online a performance marketingu přes 10 let, může mít dojem, že ho v této oblasti překvapí jen málo věci. Dojmy a znalosti načerpané z Atribuční akademie k ním jednoznačně patří.

Atribuční modelování není samo o sobě revolučním pojmem, ale díky podání Milana a Marka se pro mě stalo nástrojem pro řízení marketingových investic a ovlivňování byznysu. Co určitě působí revolučně jsou unikátní aplikace, které kluci vyvinuli, a díky nímž lze poměrně jednoduše spočítat a porovnat výkon jednotlivých marketingových kanálu.

Účast na akademii doporučují všem, kteří chtějí pochopit, jak se efektivně a čistě podle dat rozhodovat o návratnosti marketingových investic.

Andrea ChamillaAcomware.cz

Performance Team Leader

Výborný workshop „Atribuční modelování v marketingu“, ktorý zodpovedal všetky moje otázky týkajúce sa atribučného modelovania. 


Najlepšie vysvetlenie Shapleyho a Markovho modelu aké som kedy počula/čítala. 
Attribution-academy.cz doporučujem každému, kto chce získať nový pohľad pri práci s datami a zefektívniť riadenie investícií naprieč marketingovými kanálmi. 

Miroslav PeckaMiroslavpecka.cz

Freelance Web & Analytics Consultant

Nabité školení „Atribuční modelování v marketingu“. Od úvodu až po praktické příklady. Především oceňuju transparentnost, s jakou Milan a Marek téma prezentují, tj. sdílení osobních zkušeností s optimalizací marketingových investic, nikoliv pouček a dogmat. Pokud chcete do tématu atribuce proniknout, vyplatí se poslechnout si ho od někoho, kdo vám zároveň nechce prodat službu či produkt :-).

Ondřej Valuštík, Usetreno.cz

Head of web team

Už jsem absolvoval pár rádoby workshopů, nicméně ten od Milana a Marka je naprosto odlišný. Oba o atribucí ví poslední detail, dokáži vysvětlit princip jednotlivých modelů, ale hlavně mají dlouholetou praxi.

 

Byl jsem i překvapen, jak rychle lze pomocí jejich aplikace nahlížet na data z jiného pohledu. V tomto roce prozatím nejlépe investované peníze.

Dominik Válka, Serious media, s.r.o.

Founder reklamní agentury

Musím říci, že mě školení „Atribuční modelování v marketingu“ od kluků hodně překvapilo. I já, dá se říct úplný laik co se atribuce týče, jsem rychle pochopil, oč běží a dokázal se poměrně snadně zorientovat v tom, o čem kluci mluvili. Občas to byla trochu latina, ale vždy se daná tématika rozebrala tak detailně, že jsem ji z 93.7 % pochopil. :-).

Ze školení jsem si odnesl určitě hodně nových způsobů, jak zefektivnit investice svých klientů do kampaní i jak celkově lépe využít všechny reklamní systémy.
 

Zbyněk Hyrák, Optimalizovaný-Web.cz

Webový analytik a PPC specialista

Workshop Ecommerce-academy.cz „Atribuční modelování v marketingu“ byl pro mne jedním z nejpřínosnějších z poslední doby. Milan a Marek objasnili velmi srozumitelnou formou veškeré principy a metody atribučního modelování.

Za mne mohu určitě doporučit všem začínajícím i pokročilým webovým analytikům, kteří si chtějí udělat v atribucích jasno.

Martin KudrnaRed Media

Team Leader, PPC Specialist Senior

„Cože? PNO je 125 % ? Okamžitě vypnout behaviorální kampaň!“ Věřím, že tuto hlášku všichni marketéři známe. Nicméně PNO 125 % z last clicku, může znamenat např. PNO 23 % podle Markovova atribučního modelu.

 

Proto doporučuji navštívit workshop „Atribuční modelování v marketingu“ od Ecommerce-academy.cz všem marketérům, kteří rozhodují o investicích do online kampaní a chtějí se více dozvědět o možnostech, jak vyhodnocovat marketingové investice. Milan a Marek vás během 8 hodin provedou praktickými experimenty a výsledky z pohledu různých atribučních modelů a poradí, jak je efektivně využívat. Nabyté znalosti si pak vyzkoušíte na svých GA datech s pomocí jejich DDA aplikace, k jejíž beta verzi dostanete neomezný přístup.

Libor ZačalUsetreno.cz

Performance Advertising Strategist

Marek s Milanem rozhodně nedělají ze slova atribuce ještě větší buzzword, než jím je.

 

Dokázali toto pro mě zatím neuchopené téma vysvětlit a nastínit možnosti aplikace v reálném světě. Nezaznívají zde silná hesla Last-click je mrtev, ale logicky dokazují nutnost dívat se na věci z více úhlů pohledu.

 

Z přednášejících je cítit, že jsou opravdovými špičkami na dané téma a vlastně i v celém českém online rybníčku!

Pavel Pajkrt, H1.cz

Web Analytics Team Leader & Online Marketing Consultant

Na workshopu „Atribuční modelování v marketingu“ je skvělé, že spojuje základní teorii i pokročilou praxi. Úvod počítá i s posluchači, kteří se do té doby atribucí nezabývali. Ovšem teorie rychle přechází do praxe, takže se během chvíle dostanete k praktickému postupu, k hotovým nástrojům a historkám z reálného využití na klientech. Kdo chce, na konci workshopu je připraven zavádět atribuci do praxe. Kdo potřebuje řídit investice do marketingových kanálů na nejvyšší úrovni, neměl by si toto školení nechat ujít. Za sebe rozhodně doporučuji.

Tomáš Hanáček, Performics.com

Head of Analytics

Workshop „Atribuční modelování v marketingu“ od Ecommerce-academy.cz je jeden z nejpřínosnějších pro moji práci za poslední roky. Určitě doporučuji všem, kteří se chtějí posunout dále ve vyhodnocování marketingových kanálů pomocí Data-driven atribuce a optimalizaci marketingových investicí obecně.

Soňa Fialková, Spokojenypes.cz

Founder

Kluci jsou profíci. Workshop atribučního modelování je nejen nabitý informacemi, ale obsahuje i praktickou část, díky které jsme hned druhý den ráno měli na našich Google Analytics datech přehled např. o atribučních koeficientech a mohli si vyhodnotit přínos jednotlivých marketingových kanálů i dle Data Driven Atribučního modelu Markov.

Radek Pavel, Autodoplňky-obchod.cz

Founder

Na workshop Milana a Marka jsem jel trochu s obavou, že téma atribuce bude pro mě příliš složité na pochopení. Opak byl pravdou a byl jsem nakonec velmi mile překvapen.

 

Oba pánové se skvěle umí doplňovat a co bylo pro mě velmi důležité, od začátku až do konce jsem věděl, že tomuto tématu naprosto rozumí a ví, o čem mluví, včetně spousty vlastních zkušeností od klientů různé velikosti.
 

Pro mě osobně rozhodně přínosná investice, jelikož pro mě bude atribuční modelování uchopitelné hned od začátku a moc se těším, k jakým výsledkům se v rámci svého e-shopu dopracuji :-)

Michal Chamilla, Freelance

Programátor

Atribučnému modelovaniu som sa viac krát venoval a od workshopu som čakal skôr „chytré finty“ a inšpiráciu. 


Vysvetlenia v podaní Mareka a Milana ale idú do hĺbky, s príkladmi zo skúsenosti, a veľmi osobným prístupom. Dozviete sa všetko od „prečo“ cez „ako“ až po validáciu, overenými metódami, s nástrojmi v cene. 


Osobne mi najviac dala časť o validácii modelu pomocou R/CausalImpact. 
 

Raňajky, obed a pokec po školení je k tomu už len príjemné plus.

Martin Žatkovič, Taste Medio

SEO konzultant

Školení Milana a Marka bylo velmi inspirující. Nejenom, že mi pomohlo převést teorii do praxe, ale také mě ujistilo v tom, že i v rámci konzultantského pohledu dává smysl sledovat výkon ostatních kanálů a přicházet s nápady pro lepší využití celého marketingového mixu a komplexními experimenty.

 

Zajímavý byl také casual impact, který se tváří jako vynikající pomocník a určitě si s ním užiji ještě hodně parády.

 

Velké plus je, že s námi kluci sdíleli jejich aplikace (výpočet atribuce i casual impact), tudíž můžete téměř okamžitě experimentovat a vyhodnocovat. Rozhodně nejde o čas, kterého budete litovat, a věřím, že vás workshop posune, stejně jako mě, zase o kus dál.

Artur Fišer, GroupM

Head of AdOperations

Workshop atribuční modelování v marketingu je napínavou kombinací teorie a osobních zkušeností s optimalizací marketingových investic, která pomůže každému, kdo to s marketingem myslí vážně a nechce jen utrácet peníze. Pánové na vás vystřílí plný zásobník neotřelých postřehů z marketingové strategie, výkladu o atribučním modelování, výzkumu a testování kauzality
 

Vlastní i cizí nástroje, které nám prezentovali, dokáží zefektivnit práci nad rozdělením marketingového budgetu a vlastně nejen to, dá se pomocí nich řídit investice celé firmy.
 

Za zlomek nákladů a časových investic oproti jiným řešením. Tenhle workshop je top, přijďte, experimentujte, testuje. 

Ľubomír Kukuča, PPCbee.com

Business Developer

Referencie na školenie Milana s Marekom boli iba pozitívne a musím povedať že oprávnené. 
Ich workshop je veľmi odborný a príprava školiacich materiálov presne zacielená na získanie okamžitých dát a výstupov. 

 

Za jeden deň vás títo dvaja skúsení borci prevedú svetom atribučného modelovania tak, že prakticky už na konci školenia ste schopní dané procesy začať aplikovať do praxe.
 

Som si istý, že mnohým účastníkom ten jeden deň vie dať úplne nový pohľad na prácu s marketingovými dátami a predstavujem si ako niektorí už na druhý deň zvolávajú firemný meeting s názvom „Čo sme doteraz robili zle.“ :)

Hodnocení:

Základy OpenRefine pro markeťáky

Pavel Ungr, Pavelungr.cz

SEO konzultant

Workshop Základy OpenRefine pro markeťáky od Filipa Podstavce je nejpraktičtější workshop pro SEO za poslední roky pro každého, kdo potřebuje pracovat s různými daty, spojovat je, čistit je a upravovat je. OpenRefine je pro tyto činnosti nepostradatelný nástroj a např. analýza klíčových slov bez něj je mnohonásobně náročnější.

 

Filipův workshop vás naučí s tímto nástrojem pracovat velmi dobře. OpenRefine sám o sobě příliš intuitivní není.

Díky Filipe a všem lidem nejenom od SEO doporučuji.

Zdeněk Dvořák, Linki.cz

Freelance link builder & Head of SEO at Biano

Užil jsem si nejlepší workshop za hodně dlouhou dobu. Filip Podstavec totiž připravil celodenní informační nášup na téma OpenRefine a zpracování dat.

Filip se na tomto workshopu zaměřil hlavně na SEO a PPC, protože taková byla sestava účastníků, která byla mimochodem fantastická. Většinou jsme se znali, díky čemuž byla atmosféra skvělá a zažili jsme spoustu humorných okamžiků, z nichž vypíchnu unikátní systém hlášení dokončených činností za pomoci tleskání.

Závěrem: je to bomba, jak nástroj, tak workshop. Investice do OpenRefine workshopu se vám prakticky hned vrátí.

Lukáš Pítra, Lukaspitra.cz

Freelance SEO & PPC specialist

Měl jsem to štěstí zúčastnit se historicky prvního workshopu OpenRefine (dříve Google Refine) pořádaného Filipem Podstavcem. Můžu s klidem napsat, že to bylo asi nejpraktičtější a nejpřínosnější školení, na kterém jsem za poslední roky byl.

Open Refine je program na rychlou a sofistikovanou práci s daty. Skvělá věc na OpenRefine je, že je dostupný zdarma pro neomezené využití komukoliv, kdo má zájem. Má kolem sebe navíc obrovskou komunitu šikovných lidí, jako je třeba právě Filip, kteří dokážou virtuálně poradit s řešením jakéhokoliv výpočetního problému.

Míša Vránová Matanelli, Ladyvirtual.cz

SEO konzultantka a linkbuilderka

Předně musím pochválit Filipa za výborné vedení srozumitelného workshopu, organizaci, humor a příjemnou atmosféru. Filip je prostě pořád normální kluk, který toho ale umí hrozně moc a stále něco nového vymýšlí.

Nástroj OpenRefine zrychluje práci s větším množstvím dat a já ušetřila spoustu hodin na dílčích analýzách před jeho použitím a po. Je pravda, že je to nástroj celkem složitý na ovládání. Ale pokud si na něj vezmete čas a zkoušíte, třeba právě další Filipovu vychytávku, ovládání i možnosti dalšího využití si osvojíte.

 
 

Hodnocení:

Plánování a datové integrace v e-commerce

Workshop ještě neproběhl. Hodnocení zveřejníme ihned po ukončení prvního workshopu na toto téma.

 

Hodnocení:

Zákaznická analytika v e-commerce (CLV)

Workshop ještě neproběhl. Hodnocení zveřejníme ihned po ukončení prvního workshopu na toto téma.

 

Hodnocení:

Svět velkého brandingu a TV reklamy

Nela Christovová

I když je kurz určený především nováčkům ve světě televizní reklamy, není třeba se obávat, že půjde o suchopárnou nalejvárnu. Workshop je vyváženou kombinací užitečných informací, podložených letitými zkušenostmi lektora Jiřího Vítka, několika historických okének a trochou matematiky, bez které se při výpočtech GRPů, TRPů a dalších veličin jako správný marketér neobejdete.

 

Třešničkou na dortu je pak propojení televize s onlinem, odkud většina účastníků (včetně mě) přišla. Ideální pro rozšíření obzorů, zvlášť pokud zvažujete, jak velkou roli přisoudit televizi v marketingové komunikaci vaší firmy.

Senior Specialist, iFortuna.cz

Petr Onisko

Velmi dobrý workshop pro lidi, kteří mají znalost z online prostředí a chtějí si rozšířit obzory offline světa. Focus je zejména na televizi - jak vůbec funguje,  s důrazem na její měřitelnost, její nákup, vyhodnocování a využití pro cross-mediální plánování.

Brand manager, Sazka.cz

Julie Štrohmajerová

Komplexní workshop nabitý informacemi pod vedením zkušeného lektora. Svět televizní reklamy byl vysvětlen od úplného základu, přes potřebné metriky a praktické výpočty až po jeho návaznost na online marketing - odborně, ale zároveň srozumitelnou a zábavnou formou. Na konci dne jsem odcházela s ucelenou představu o oblasti offline marketingu, která rozšířila mé dosavadní znalosti z onlinu. Díky!

Specialista videoreklamy, Seznam.cz

 

Hodnocení:

Inkrementalita marketingových rozhodnutí

Workshop ještě neproběhl. Hodnocení zveřejníme ihned po ukončení prvního workshopu na toto téma.

Hodnocení:

Data-driven marketing management prakticky

 

Adam Durčák

V našem úžasném e-commerce světě vibrátorů a erotických hraček je práce s daty a plánování zásadní pro efektivní práci nejenom s marketingovými investicemi.

 

Milanův workshop je super. Díky získanému know-how jsme posunuli řízení marketingových rozpočtů, optimalizaci investic a hledání správných KPIs pro naše kampaně o velký kus dále.

Za sebe investici do Milanových zkušeností vřele doporučuji.

Founder a ředitel e-shopu Ruzovyslon.cz

Hodnocení:

Firemní školení na míru

Martina Bakičová

Jelikož v Sazce přemýšlíme a postupně měníme náš přístup ke crossmediálnímu plánování, rozhodla jsem se uspořádat workshop s Ecommerce-academy.cz. Cílem workshopu byla osvěta právě ohledně crossmediálního plánování v marketingovém týmu Sazka.cz.

 

Velmi oceňuji možnost přizpůsobit školení na míru, díky čemuž už každý z našeho týmu ví, jak je důležité řešit veškeré marketingové kanály komplexně a jak můžeme přistoupit k jejich celkové optimalizaci.

 

Jako velkou výhodu Ecommerce-academy.cz vidím množství reálných zkušeností, které kluci mají, a i ekonometrický backround Jirky Vítka, jakožto člověka, zabývajícího se především offline médii.

Online Marketing Manager ve společnosti SAZKA a.s.

Lucie Čamská 

V našem týmu jsme chtěli proniknout hlouběji do světa sociálních sítí, a díky Ivaně jsme zažili školení, které nebylo ani chviličku nuda. Dokáže i ty nejsložitější informace podat jednoduše a zábavně. Takže to, co bychom jinde museli složitě hledat a snažit se porozumět, jsme načerpali za jedno pohodové dopoledne.

Celé školení probíhalo formou dialogu a mohli jsme se vždycky zeptat na to, co nás zajímalo. Navíc má spoustu aktuálních zkušeností z praxe, které se nikde jinde nedozvíte.

Díky za vše!

Tým Kaspen/Jung von Matt

Šéfka digitálního týmu Kaspen/Jung von Matt

Potřebujete více informací? Napište.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča