Detail školení:

​Vyhodnocení experimentů nejenom v marketingu

 

Lektor:

Marek Kobulský

Marek má za sebou 4 roky v Akademii věd ČR a 5 let v digitálním marketingu, kde působil jako datový analytik a následně šéf performance oddělení. Díky propojování různých oblastí umí najít souvislosti tam, kde by je nikdo jiný nehledal.

Obsah školení

„Budoucnost marketingu je v experimentování.“ Pokud se na této vizi shodneme a zároveň si nejste jisti, jak co nejpřesněji kvantifikovat reálný inkrementální přínos svého inovativního přístupu, jste na této stránce správně.

Obsah školení je založen na našich dlouholetých zkušenostech s experimentováním jak na úrovni reklamních platforem a jednotlivých marketingových specializací (PPC, SEO, UX, Brand marketing, TV a offline kampaně), tak i z pohledu produktu a byznysu (cenová flexibilita, kvalita nabídky/služby a další).

V rámci školení si projdeme předem připravené příklady z reálné praxe, na kterých si ukážeme, jak definovat konkrétní experiment, jak řídit experiment v jeho průběhu a jak vyhodnotit jeho „skutečný“ přínos.

Veškeré příklady a vyhodnocení budeme zpracovávat pomocí naší aplikace pro výpočet inkrementálního přínosu, do které dostanete v rámci školení zdarma přístup (přístup do aplikace vám zdarma zůstane minimálně 6 měsíců od dne trvání vašeho školení).

Naučíte se tak, jak jednoduše, rychle a bez dodatečných nákladů na technologie i know how využít pokročilé matematické modely při vyhodnocení efektu marketingových i jiných investic, přínosu vaší práce, práce vašich podřízených nebo agentury.

Modelové příklady jsou připraveny z marketingového prostředí (online i offline) a projektového řízení

e-commerce projektů.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud se chcete naučit co nejpřesněji vyhodnocovat přínos jednotlivých investic, experimentů a činností v e-commerce založených nejenom na Google Analytics datech.

  • Snažíte se najít argumenty pro obhájení smysluplnosti brandových (upper funnel) kampaní a co nejpřesněji kvantifikovat jejich přínos na vybrané KPI.

  • Chcete se naučit pracovat s aplikací, díky které budete hned 1. den po školení schopni vyhodnocovat změny a experimenty pomocí pokročilého matematického modelování bez dodatečných nákladů.

  • Často experimentujete i s detailními strategiemi v marketingových platformách a chcete si být jistější při zhodnocení skutečného inkrementálního přínosu provedených změn.

  • Nechcete platit stovky tisíc za základní zhodnocení inkrementálního přínosu velkých brandových (offline) investic do marketingu (TV, billboardy atp.).

  • Chcete vyhodnotit přínos i těžko analyzovatelných změn, jako jsou technické změny na webu s přesahem do SEO a obdobné use cases.

Co se na školení naučíte?

  • Několik postupů, jak identifikovat vhodný experiment na úrovni konkrétní marketingové platformy i omni-channel marketingu na datech z Google Analytics. 

  • Základní vyhodnocení inkrementálního přínosu offline kampaní (TV, billboardy a další) na online metriky (návštěvnost, konverzní poměr, tržby a další).

  • Pracovat s naší aplikací, díky které během jednoho dne ovládnete vyhodnocení pomocí pokročilého matematického modelování. Do aplikace budete mít zdarma přístup i po ukončení školení.

  • Jak do vyhodnocení přínosu dané kampaně, změny nebo experimentu během několika vteřin zapracovat informace o počasí.

  • Co jsou to prediktory (neboli kontrolní segmenty), díky kterým se lze vyhnout falešné kauzalitě nebo korelaci a jsou základním kamenem při vyhodnocení inkrementality.

  • Jaké kombinace prediktorů jsou vhodné pro vyhodnocení konkrétních modelových příkladů kampaní a experimentů.

  • Jak interpretovat výsledek, který v rámci statistické významnosti není jednoznačně pozitivní ani negativní.

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

  • Aplikace pro kvantifikaci inkrementálního dopadu provedené změny nebo experimentu nejenom na Google Analytics datech.

  • Marketing Attribution Tool pro výpočet Data Driven Atribuce na vašich Google Analytics datech.

Přístup do našich aplikací zdarma platí na 6 měsíců od absolvování školení.

Pro využití naší aplikace není nutná žádná další dodatečná implementace. Stačí přístup do příslušného účtu Google Analytics, případně vhodně připraveného CSV souboru.

Termíny

Čas: 12:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

Další termín bude pravděpodobně vyhlášen v roce 2020

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Další termíny budou oznámeny až na rok 2020.

Cena: 3.498 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

 

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča