Detail školení:

Datové integrace v e-commerce pro začátečníky

Lektoři:

Milan Merglevský  &  Stanislav Jílek

Milan se Standou mají zkušenosti z pozicí performance marketing manažerů a sdílí vášeň pro datovou analytiku a automatizaci. Společně pro vás připravili jednoduché frameworky a školení, na kterém vám pomohou začít s datovými integracemi marketingových platforem a dalšími automatizacemi v e-commerce.

Obsah školení

E-commerce, a digitální svět obecně, je zdrojem obrovského množství datových zdrojů a možností, jak různé zdroje propojit dohromady.

Problematika integrace datových zdrojů má jedno z nejširších spekter náročnosti. Pozitivem je počáteční „jednoduchost“ zpracovávání důležitých dat bez vysokých počátečních investic na technologie i know-how. Negativem je snadná ztráta orientace v prioritách, zavádění nových datových zdrojů, technologiích i smysluplnosti investic do datového ekosystému a lidských zdrojů.

 

V rámci školení získáte přehled o cestě (neboli „Data Integration Maturity Modelu“), která vede od založení malého e-commerce projektu k „high tech“ data driven společnosti a příležitostech, technologiích i pastech, které vás na této cestě čekají.

V praktické části školení společně na vašem projektu nasadíme integraci dat z několika marketingových platforem s daty z Google Analytics díky scriptům od Standy Jílka a ukážeme si, jak napojit další datové zdroje do Google Data Studio pro jejich vizualizaci v připravených šablonách.
 

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud chcete začít s datovými integracemi založenými na datech z reklamních platforem (Sklik, Google Ads, Zbozi.cz, Heureka, Facebook, Favi, Biano, Glami) s daty z Google Analytics s nulovými měsíčními poplatky.

  • Nechcete za jednoduché integrace dat z marketingových platforem platit zbytečně technology fee.

  • Chcete získat základní přehled o technologiích spojených s datovými integracemi a pracovních pozicích, které jsou nutné pro maximální vytěžení investic do datového ekosystému v malých i velkých firmách.

  • Chcete získat framework zpracovaný v rámci Google Spreadsheet, který za vás vyřeší integraci dat z uvedených marketingových platforem do Google Analytics, pomůže vám jednoduše plánovat a řídit marketingové investice pro všechny marketingové zdroje (omni-channel marketing).

  • Rádi byste se naučili do Google Data Studio napojit další zajímavé datové zdroje a najít nad jejich vizualizacemi byznysový potenciál.

Co se na školení naučíte?

  • Automatizovaně integrovat data (náklady, kliky, zobrazení) z vybraných marketingových platforem (Facebook, Sklik, Favi, Heureka, Zbozi.cz, Biano, Google Ads) do Google Analytics.

  • Nasadit automatizovaný Framework v rámci Google Spread Sheets, který umožňuje efektivně pracovat s integrovanými daty na jakýkoliv e-commerce projekt.

  • Napojit další zajímavé datové zdroje a „číst“ v předpřipravených vizualizacích v Google Data Studio.

  • Určit, jaké technologie ve vztahu k datovému ekosystému a investice do jejich zavedení i know-how dávají smysl a kdy.

  • Pracovní flow s daty, díky kterému můžete jednoduše a bez velkých investic začít řešit pokročilá marketingová témata, jako je Data Driven Atribuční modelování, Inkrementalita, cenová flexibilita nebo zákaznická analytika.

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

  • Několik scriptů z dílny Standy Jílka pro integraci nákladových dat z marketingových platforem do Google Analytics. 

  • Google Spread Sheets šablona obsahující automatizaci pro datové integrace uvedených marketingových platforem s daty z Google Analytics, vizualizace dat a flow pro manažerské rozhodování.

  • Framework pro forecasting (plánování) marketingových investic a zdrojů návštěvnosti.

  • Několik šablon v Google Data Studio pro vizualizaci napojených datových zdrojů.

  • Aplikace pro výpočet atribučního modelování v marketingu Marketing Attribution Tool na 6 měsíců zdarma.

  • Aplikace pro kvantifikaci inkrementálního dopadu provedené změny nebo experimentu na 6 měsíců zdarma.

 

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

20. 9. 2019 (Praha)

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Další termíny budou oznámeny až na rok 2020.

Cena: 6.932 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

 

Rezervace

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča