Záznam z webináře: ​Channel grouping aneb bez segmentace se v digitálním světě ztratíte


Další díl ze série webinářů, které si pro Vás připravil Michal Kuchárik a tým Marketingintelligence.io, je zaměřen na často velice podceňované téma, ve kterém je nicméně dle našich zkušeností a zkušeností našich partnerů a zákazníků schována obrovská byznysová hodnota: "Channel grouping".


Na channel grouping závisí jak plánování marketingových investic jako takové, tak i atribuční modelování a mnoho dalších důležitých témat.


Díky našemu Marketing Attribution Tool a šabloně pro tvorbu channel gruping si můžete sami vyzkoušet, jaký bude mít změna definice jednotlivých segmentů marketingových investic dopad na výsledky atribuce konkrétně na vašich Google Analytics datech.


Nenechte si ujít další z dílů Marketingintelligence.io webinářů, které pro vás připravujeme a jsou zdarma dostupné a zaregistrujte se zde.


©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča