Nové školení: Google Tag Manager prakticky


Osobně i profesně se s Mirkem Peckou znám již několik let a mám opravdu velkou radost z toho, že se nám podařilo společně uspořádat školení, které více přiblíží možnosti GTM i netechnické audienci.


Mimo jiné se naučíte nastavit a efektivně spravovat analytické a marketingové kódy a mnoho dalších „best practices“, které Mirek za svou praxi objevil.




Zdarma navíc získáte univerzální rozšířenou verzi GTM kontejneru, (standardně ji Mirek prodává za cenu 96 USD), pro různé typy projektů vč. předpřipravených značek (tagů) pro Google Analytics, Facebook, Google Ads a Sklik.


Na libovolném webu tak budete moci sledovat a ukládat (nejen) do Google Analytics:

  • klilknutí na e-mail či telefonní číslo (např. v Kontaktech)

  • proklik na jiný web (například na web partnera)

  • stažení souboru (např. .pdf, či .xlsx)

  • scrollování na stránce

  • skok do sekce webu (změna části URL za #) – vhodné hlavně pro jednostránkové weby

  • odeslání dynamického formuláře či jinou akci (dostanete přesné zadání pro web developera)

Ať už jste UXák, PPC / Performance specialist, Projektový / Account manažer, Online marketing konzultant nebo SEO specialista, školení vám přinese konkrétní a v praxi využitelné znalosti.


Jaké znalosti byste ideálně měli mít, aby vám školení přineslo maximum?

  • Základní znalost Google Analytics (základní metriky, události)

  • Základní znalost GTM (tag, trigger, variable – přidání nějaké značky/tagu a pravidla/triggeru).

  • Umíte si zobrazit zdrojový kód webu a víte, co je to HTML tag a HTML atribut.

V letošním roce máte šanci se účastnit školení Google Tag Manager prakticky v termínech:

  • 13. 10. 2020 (Praha)​

  • 10. 11. 2020 (Praha)​


Rezervovat své místo na školení můžete zde ->


M.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča