Prodávej na Facebooku 3.0

Nakopněte svoje FB kampaně na maximum!

Upgradované školení od Honzy Bartoše pro ty, kteří chtějí na FB prodávat, a ne sbírat like a fanoušky.
Celé školení je zaměřeno na výkon. Bez zbytečných „keců“ a zažitých klišé.

 

Honza vám ukáže, jak mít správně nastavený pixel a katalog, napsat prodejní text, který funguje
a podělí se o překvapivé výsledky testování kreativ.

 

Ale hlavně vám prozradí, jak optimalizuje reklamy pro maximální výkon a představí konkrétní strategie, které mu fungují = prodávají. 
 

Co se na školení naučíte?

  • Jak vytvořit reklamu tak, aby primárně prodávala. 

  • Jak vyladit své kampaně na vánoční sezonu.

  • Dívat se na výkonnostní reklamu očima vašich zákazníků. 

  • Správně optimalizovat a škálovat Facebook reklamu pro co nejlepší zisk. 

  • Vyhodnotit úspěšnost Facebook reklamy.

  • Honza se s vámi o poznatky z minimálně 3 case studies, které ve spendu utratily desítky tisíc.

Hodnocení školení 

ALEXANDR NOVOTNÝ

DronPro

Honza má obrovské skills, které umí shrnout do přehledného celku. Je to skvělý lektor, který má dokonalý přehled o světě reklam na Facebooku. Jeho strategie jsou hotová pumpa na prachy. Na jakýkoliv problém dokáže bleskurychle najít řešení. Miluju jeho oblíbenou hlášku: „Není dobrá, nebo špatná reklama. Je jenom reklama, která funguje, a která ne.“

Hodnocení účastníků 2019 
  • Baví mě, že Honza neřeší teorii, mluví za něj praxe a praktické ukázky, to přesně potřebuju!

  • Bylo to skvělý, žádný zbytečný kecy, ukázky z praxe i workshop byl super!

  • Honza Bartoš je expert na Facebook reklamu a to se zase potvrdilo - bylo to jako vždy velmi přínosné. Žádná omáčka okolo, jen praxe. Není to žádný "uspávač hadů", vše umí podat velmi zábavnou formou

  • Aktivní zapojení formou workshopu a kvízu, cenné tipy a triky, zkrátka všechno bylo super :)

  • Super projev lektora, palec nahoru za "neformálnost" projevu :)

  • Honza ví o čem mluví a na nic si nehraje, hodně přínosné i zábavné školení.

  • Super byly praktické tipy, co dělat, když... Žádná obecná omáčka, co si přečtu v nápovědě ;)

Lektor:

Honza Bartoš

Honza Bartoš se reklamě na Facebooku věnuje pořádnou řadu let. Kdy vytvořil první kampaň si už asi nepamatuje, určitě to ale bylo v dávných dobách, kdy ještě ani Mark Zuckerberg netušil, co že mu to roste pod rukama. Dnes se zaměřuje hlavně na výkonnostní reklamu pro e-shopy. Moc dobře chápe brand a obsah, zásadní pro něj je ale výkon. Reklamy proto vytváří jednoduše: aby vydělávaly. Nejraději na to využívá sofistikovaných automatizovaných dynamických reklam.
 

Obsah školení

Nastavení pixelu a událostí

  • pokročilé vytváření okruhů pomocí vlastních událostí

  • parametr content, product group

  • jak je plnohodnotně zkontrolovat  

Katalog produktů

  • využití vlastních parametrů v dynamických reklamách

  • nejčastější chyby v katalogu a jak je opravit

  • jak na detailní úpravu jednotlivých obrázků v xml feedu pomocí externího nástroje

Jak psát text pro výkonnostní reklamu, aby místo sklizně liků hlavně prodávala

  • konkrétní cvičení, díky kterému se vám dostane psaní prodejních textů pod kůži 

  • case study krátké vs. dlouhé texty

Obrázky do reklamy

  • Case study - banner vs. fotka (výsledky A/B testování, které hodně překvapí)

Strategie Facebook reklam

  • přímý rychlý prodej vs. funnel

  • DABA - dynamická reklama na široký okruh uživatelů

  • CBO - optimalizace reklam na úrovni kampaně

  • performance trhu a budování povědomí o produktech

Remarketing

  • pravidla Facebook remarketingu v roce 2020

  • jak specifikovat délku nákupního procesu

  • nastavení dynamického remarketing, aby fungoval co nejlépe

  • case study - segmentace délky nákupního procesu v remarketingu

Optimalizace reklam

  • nová struktura kampaní od Facebooku pro rok 2020 s využitím AI

  • jakou optimalizaci zvolit a jak s ní pracovat

  • strategie nabídky

  • jak funguje manuální bidování

Škálování reklam

  • techniky a postupy jak z fungující reklamy vytěžit maximum 

Vyhodnocení Facebook reklamy

  • jak (NE)správně koukat na výkon Facebook reklam

  • atribuce Facebook vs. Google

  • vyhodnocení akviziční kampaně

Je školení vhodné právě pro vás?

Výkonnostní Facebook reklamu jste několikrát zkusili, nechali si poradit od „specialistů“, že obsah je král a organický dosah a počet fanoušků je důležitý. Stálo to hromadu peněz, a když to nic nevydělalo, tak se budoval brand. 

Realita je jiná. Like ani komentáře náklady nezaplatí. Zisk a peníze jsou u výkonnostní reklamy těmi nejdůležitějšími metrikami. Proto reklamu děláte. A vše ostatní se tomu má podřídit. 

 

Školení je připraveno pro lidi, kteří spravují Facebook reklamu pro e-shopy, majitele e-shopů a ty, kteří chtějí na Facebooku prodávat, a ne sbírat jen like a fanoušky. 

 

Školení pro vás není vhodné, pokud nemáte alespoň základní zkušenosti s Facebook reklamou. Nebudeme probírat, kam kliknout (to musíte jinam) ani se zdržovat naprostými základy. Cílem je ukázat prodejní strategie, optimalizace, škálování a hlavně změnit váš dosavadní pohled na Facebook reklamu.

Termíny a místo

Čas: 9:00 - 15:00

 

Další termíny budou pravděpodobně oznámeny až na rok 2021.

Preferujete interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Cena: 4.990 Kč

bez DPH

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 15 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

Ceny uvedené v rezervačním formuláři jsou včetně DPH 21 %.

 
 

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča