Detail služby:

Search Engine Optimization (SEO)

Kdo se za Ecommerce-academy.cz zabývá SEO:

Milan Merglevský

SEO specialistů je spousta, čím věřím, že se odlišuji?

SEO a marketing ve vyhledávání obecně (tedy placené i neplacené vyhledávání) stálo na počátku mé kariéry online marketéra na sklonku roku 2009. Již od začátku jsem měl to štěstí na mentora, který mě vedl směrem: „Řeš vyhledávání jako celek, nedává smysl řešit pouze jednu část, důležitá je synergie placené i neplacené části.“

Tento přístup, tedy řešit marketing v rámci vyhledávání a investice do něj komplexně, mi zůstal do dnešního dne. Neznamená to, že jsem nikdy neřešil čistě SEO, nebo naopak PPC projekt (řešil), nicméně vždy beru v potaz výsledky a data z obou těchto oborů. Jejich vzájemné využití a propojení je dle mého názoru a zkušenosti klíčem k úspěchu nejenom v SEM (Search Engine Marketing).

Kde vidím své nejsilnější stránky v rámci SEO?

Nejvíce mě baví a zároveň nejvíce zkušeností mám s technickou stránkou SEO. Ať již s klasickými HTML weby, nebo novými JS frameworky.

  • Nemyslím teď pouze triviality typu H1 nadpisy a podobné „on page“ prvky (které nicméně mohou také odvést kus práce), ale všemožné meta tagy, strukturovaná data, JS vychytávky a podobně.

Dále mě hodně baví a zároveň se mi daří doručovat skvělé výsledky pomocí obsahových strategií. Díky výběru vhodných témat, na která následně tvoříme vstupní stránky a zpětné odkazy (a velice často i PPC kampaně) se mi nejednou podařilo meziročně škálovat organický traffic i o desítky %.

V neposlední řadě využívám také své vášně pro automatizaci a datovou analytiku. Momentálně mám připravené desítky různých automatizací a šablon, které je poměrně časově nenáročné aplikovat na nový projekt.

  • Nemám teď na mysli pouze data z Google Analytics a Google Search Console vykreslené do DataStudio reportingu, ale také desítky různých technických SEO metrik, které díky pravidelnému automatizovanému crawlingu vašeho webu (případně i webu vaší konkurence) ukládám do svého interního datového skladu, v rámci kterého data dále zpracovávám a následně jednak vizualizuji pro pravidelný reporting a dále také nastavuji podmínky pro automatizovaný alerting.

  • Do reportingu také zahrnuji tržní data a data o vašich konkurentech z několika různých zdrojů.

  • Data o neplaceném (organickém) vyhledávání dávám v rámci reportingu vždy do kontextu s daty z PPC kampaní, statistik aukcí i dalších marketingových zdrojů. Z mých zkušeností nemá bez těchto souvislostí pohled na data vysokou hodnotu.

Zpětné odkazy nenakupuji a nakupovat nebudu :-).

Příklady vizualizací

Jaké technologie a aplikace pro SEO využívám?

„Si toho platíš tolik, jo?“ ... „Ano“ ... „A proč?“ ... „Protože je to k nezaplacení.“

 

Nezávazná poptávka SEO

Pokud vás zaujalo, jak přistupuji k SEO a marketingu v rámci vyhledávání obecně (ať již placeného, nebo neplaceného), případně potřebujete více informací nebo hledáte pomoc s něčím z online marketingového a datového světa, určitě napište.

Nemáme žádný tým juniorů, kteří by se na vašem projektu učili, ani sales oddělení, back office nebo accountský tým. Milan si vyhrne rukávy a práci pro vás odvede osobně.

Z tohoto důvodu má velice omezenou kapacitu, nicméně na zajímavé lidi a projekty si rád najde čas.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča