Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy

Nakopněte svoje FB kampaně na letošní vánoční sezonu!

Poslední termíny školení v roce 2019

Nové školení od Honzy Bartoše pro ty, kteří chtějí na FB prodávat a ne sbírat like a fanoušky.
Celé školení je zaměřeno na výkon. Bez zbytečných „keců“ a zažitých klišé.

 

Honza vám ukáže, jak mít správně nastavený pixel a katalog, napsat prodejní text, který funguje
a podělí se o překvapivé výsledky testování kreativ.

 

Ale hlavně vám prozradí, jak optimalizuje reklamy pro maximální výkon a představí konkrétní strategie,
které mu fungují = prodávají. 

 

Co se na školení naučíte?

  • Jak vytvořit reklamu tak, aby primárně prodávala. 

  • Jak vyladit své kampaně na vánoční sezonu.

  • Dívat se na výkonnostní reklamu očima vašich zákazníků. 

  • Správně optimalizovat a škálovat Facebook reklamu pro co nejlepší zisk. 

  • Vyhodnotit úspěšnost Facebook reklamy

Hodnocení školení 

Honza má obrovské skills, které umí shrnout do přehledného celku. Je to skvělý lektor, který má dokonalý přehled o světě reklam na Facebooku. Jeho strategie jsou hotová pumpa na prachy. Na jakýkoliv problém dokáže bleskurychle najít řešení. Miluju jeho oblíbenou hlášku: „Není dobrá, nebo špatná reklama. Je jenom reklama, která funguje, a která ne.“

ALEXANDR NOVOTNÝ

DronPro

Lektor:

Honza Bartoš

Honza Bartoš se reklamě na Facebooku věnuje pořádnou řadu let. Kdy vytvořil první kampaň si už asi nepamatuje, určitě to ale bylo v dávných dobách, kdy ještě ani Mark Zuckerberg netušil, co že mu to roste pod rukama. Dnes se zaměřuje hlavně na výkonnostní reklamu pro e-shopy. Moc dobře chápe brand a obsah, zásadní pro něj je ale výkon. Reklamy proto vytváří jednoduše: aby vydělávaly. Nejraději na to využívá sofistikovaných automatizovaných dynamických reklam.
 

Obsah školení

Nastavení pixelu a událostí

  • pokročilé vytváření okruhů

  • parametr content

  • product group

  • vlastní události

Katalog produktů

  • slideshow

  • zobrazení slev

  • vlastní parametry

Jak psát text pro výkonnostní reklamu, aby místo sklizně liků hlavně prodávala

  • konkrétní cvičení, díky kterému se vám dostane psaní prodejních textů pod kůži 

Obrázky do reklamy

  • Case study - banner vs. fotka (výsledky A/B testování, které hodně překvapí) 

Strategie Facebook reklam

  • Přímý rychlý prodej vs. funnel

  • DABA - dynamická reklama na široký okruh uživatelů

  • CBO - optimalizace reklam na úrovni kampaně

Remarketing

  • Jak nastavit dynamický remarketing, aby fungoval co nejlépe

Optimalizace reklam

  • Jaký způsob optimalizace zvolit

  • Strategie nabídky

  • Jak funguje manuální bidování

Škálování reklam

  • reklama vydělává - co dělat, aby vydělávala ještě víc? 

Vyhodnocení Facebook reklamy

  • atribuce Facebook vs. Google

  • vyhodnocení akviziční kampaně

Je školení vhodné právě pro vás?

Výkonnostní Facebook reklamu jste několikrát zkusili, nechali si poradit od „specialistů“, že obsah je král a organický dosah a počet fanoušků je důležitý. Stálo to hromadu peněz, a když to nic nevydělalo, tak se budoval brand. 

Realita je jiná. Like ani komentáře náklady nezaplatí. Zisk a peníze jsou u výkonnostní reklamy těmi nejdůležitějšími metrikami. Proto reklamu děláte. A vše ostatní se tomu má podřídit. 

 

Školení je připraveno pro lidi, kteří spravují Facebook reklamu pro e-shopy, majitele e-shopů a ty, kteří chtějí na Facebooku prodávat a ne sbírat jen like a fanoušky. 

 

Školení pro vás není vhodné, pokud nemáte alespoň základní zkušenosti s Facebook reklamou. Nebudeme probírat, kam kliknout (to musíte jinam) ani se zdržovat naprostými základy. Cílem je ukázat prodejní strategie, optimalizace, škálování a hlavně změnit váš dosavadní pohled na Facebook reklamu.

Termíny a místo

Čas: 10:00 - 15:00
21. 10. 2019 (Brno) - poslední termín 2019

Počet míst: 13/20

Místo: ImpactHub

Další termíny budou oznámeny až na rok 2020.

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru?
Napište nám.

Cena: 3.990 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 15 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

 
 

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča