Detail školení:

Google Analytics prakticky

Lektor:

Michal Kuchárik

Michal nasbíral zkušenosti s online marketingem, datovou analytikou i řízením týmu v agentuře H1.cz, kde začínal jako projekťák a postupem času se vypracoval do role team leadera analytického oddělení.

 

Do jeho kompetence spadalo řízení aktivit interních týmů a příprava marketingových plánů a strategií pro klienty z různých oborů.

 

Rád vám předá své mnohaleté zkušenosti s řízením projektů pomocí dat, cloudových technologií a automatizace.

Obsah školení

Google Analytics využívá pro vyhodnocení návštěvnosti většina online projektů po celém světě. V základě jsou GA velice jednoduchý a zároveň mocný nástroj, který během několika málo minut dokáže používat každý.

Počáteční jednoduchost ve využívání nicméně zakrývá skutečnou komplexnost a hloubku GA, jejíž pochopení je klíčem ke správným byznysovým rozhodnutím učiněným na základě dat.

Na školení s vámi Michal projde všechny aktuálně dostupné reporty v rámci neplacených Google Analytics. Na reálných datech u jednotlivých reportů zjistíte, jak v nich správně číst a na jaké otázky vám mohou odpovědět. Kromě toho se naučíte, jak Google Analytics fungují a sbírají data nebo jaké jsou možnosti implementace.

 

Hlavním cílem školení je na praktických příkladech pochopení významu jednotlivých reportů. Jaké odpovědi z nich můžete získat, když si budete pokládat ty správné otázky.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud jste marketingový specialista, account/projektový manažer, majitel nebo manažer online projektu, který chce své znalosti GA posunout na další úroveň.

  • Chcete více do hloubky pochopit funkčnost a smysl jednotlivých reportů v GA.

  • Chcete se naučit identifikovat byznysové příležitosti díky znalosti, funkčnosti a logiky Google Analytics.

  • Školení je koncipováno pro zlepšení/zefektivnění práce marketingových manažerů, CEO's, CMO's, account manažerů i marketingových specialistů z interních marketingových týmů, agentur nebo freelancerů.

  • Školení není vhodné pro vývojáře, kteří se chtějí naučit detaily implementace Google Analytics nebo detaily GTM.

Co se na školení naučíte?

  • Naučíte se, jaké konkrétní reporty Google Analytics nabízí, jaká je logika jejich funkčnosti, jejich vzájemná provázanost i omezení.

  • Pro každou část Google Analytics a dostupné reporty si na reálných datech vyzkoušíme byznysovou analytiku a identifikaci příležitostí.

  • Dostanete spoustu tipů, jakým omylům se při vyhodnocení dat z GA vyhnout.

  • Naučíte se, jak si nasadit základní marketingové kódy přes GTM bez nutnosti zapojení vývojáře, jak správně tagovat pomocí UTM parametrů nebo jak na nastavení GA účtu.

  • Poznáte, jakým způsobem lze „jednoduše“ vyhodnotit dopad experimentů, velkých i malých změn v marketingovém mixu pomocí naší aplikace na výpočet kauzality, do jejíž BETA verze získáte na 6 měsíců přístup zdarma.

  • Díky naší DDA aplikaci, do jejíž BETA verze získáte na 6 měsíců přístup zdarma, se naučíte, jak v základu identifikovat, zda má na vašem projektu atribuční modelování (jiné než Last nonDirect click) byznysový potenciál.

Potřebné znalosti

  • U účastníků školení je předpokládána alespoň zcela základní znalost Google Analytics a přístup do reálného Google Analytics účtu (případně alespoň přístup do demo GA účtu), na kterém si mohou přímo na školení sami vyzkoušet prezentované analýzy a vyhodnocení. 

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

 
 

Termíny

Čas: 9:00 - 16:00

Místo: kanceláře E-commerce Academy s. r. o., Lidická 884, 150 00 Praha 5-Smíchov

  • 8. 12. 2020 (Praha)

  • 11. 2. 2021 (Praha)

  • 15. 4. 2021 (Praha)

  • 10. 6. 2021 (Praha)

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Cena: 3.522 Kč

bez DPH

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

Ceny uvedené v rezervačním formuláři jsou včetně DPH 21 %.

Objednávka školení je závazná, v případě neuhrazení objednávky v termínu bude rezervace zrušena.

 

Hodnocení

Michaela Němcová

E-Marketing Manager, Decathlon.cz

Školení od Milana na Google Analytics, předčila naše očekávání. Tréninku se účastnil celý tým e-commerce a Milan ho přizpůsobil našim potřebám. Milan umí vysvětliv souvislosti a obohatil nás praktickými informacemi z byznysu. Po školení byl k dispozici pro jednotlivé členy týmu. Ukázal nám nový pohled na analytiku, sběr dat, atribuční modely a mnoho dalšího.

 

Na základě této zkušenosti jsem se s kolegou přihlásila na další školení. Za mě skvěle odvedená práce pod zastřešením E-commerce-Academy.cz.

Gabriel Simco

CEO, G&T Group s.r.o.

Školenie na Google Analytics od Ecommerce-Academy.cz bolo veľmi prínosné a veľmi oceňujem, že sa školenie konalo v úzkom kruhu ľudí (cca 10 účastníkov), vďaka čomu bolo školenie osobnejšie a bolo možné riešiť aj moje individuálne otázky, ktoré som k tejto téme mal. Oceňujem aj to, že školenie bolo prakticky pojaté a boli preberané príklady z praxe, nie iba teória.

 

Bolo vidieť, že školiteľ danej téme naozaj rozumie, čo by mala byť samozrejmosť, ale v praxi to takto všade bohužiaľ nie je. Školenie na GA od Ecommerce-Academy.cz doporučujem každému, kto chce rozumieť dátam z GA a chce si ich dokázať v praxi interpretovať a spojiť s inými dátami. (edited) 

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča