Detail školení:

Google Analytics prakticky

Lektor:

Milan Merglevský 

Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích.

 

Díky pečlivé správě PPC kampaní, vlastní tvorbě kreativ, přípravě technických SEO specifikací a UX návrhům pro malé weby i velké e-shopy s miliardovými obraty a vývoji analytických aplikací získal komplexní přehled o souvislostech, které provází každého uživatele konverzní cestou a především, jaké mají tyto souvislosti dopad na marketingové investice.
 
Jako Marketing Manager & Business Analyst má teď jako hlavní pracovní náplň plánování marketingových a technologických investic, řízení a vzdělávání členů několika týmů i odborné veřejnosti.

Obsah školení

Google Analytics využívá pro vyhodnocení návštěvnosti většina online projektů po celém světě. V základě jsou GA velice jednoduchý a zároveň mocný nástroj, který během několika málo minut dokáže používat každý.

Počáteční jednoduchost ve využívání nicméně zakrývá skutečnou komplexnost a hloubku GA, jejíž pochopení je klíčem ke správným byznysovým rozhodnutím učiněným na základě dat.

Milan za svou mnohaletou praxi strávil v Google Analytics již tisíce hodin jak analýzou a studiem jejich funkčnosti, tak i byznysovou analytikou jednotlivých reportů, které GA nabízí. Jejich používání v rámci svých školení naučil již stovky profesionálů nejenom z marketingového světa.

Na školení vás Milan provede všemi aktuálně dostupnými reporty v rámci free Google Analytics, vysvětlí vám logiku jejich funkčnosti a na reálných datech aktivního online byznysu ukáže pro každý report příklad byznysové analýzy a možných rozhodnutí, která se na jejím základě dají uskutečnit.

Ohledně implementace Google Analytics a GTM se na školení dozvíte pouze nebytně nutné základy. Hlavní cíl školení je pochopení jednotlivých reportů a příklady byznysových rozhodnutí.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud jste marketingový specialista, account/projektový manažer, majitel nebo manažer online projektu, který chce své znalosti GA posunout na další úroveň a poznat ty nejdůležitější zákoutí Google Analytics. 

  • Chcete více do hloubky pochopit funkčnost a smysl jednotlivých reportů v GA.

  • Zajímají vás konkrétní příklady byznysových rozhodnutí učiněných v reálném čase na základě skutečných dat.

  • Chcete se naučit identifikovat byznysové příležitosti díky znalosti funkčnosti a logiky Google Analytics.

  • Školení je koncipováno pro zlepšení/zefektivnění práce marketingových manažerů, CEO's, CMO's, account manažerů i marketingových specialistů z interních marketingových týmů, agentur nebo freelancerů.

  • Školení není vhodné pro vývojáře, kteří se chtějí naučit detaily implementace Google Analytics nebo detaily GTM.

Co se na školení naučíte?

  • Získáte zkušenosti online marketing manažera, který spolupracoval s velkým počtem online projektů, agentur i freelance specialistů v ČR.

  • Naučíte se, jaké konkrétní reporty Google Analytics nabízí, jaká je logika jejich funkčnosti, jejich vzájemná provázanost i omezení.

  • Pro každou část Google Analytics a dostupné reporty si na reálných datech vyzkoušíme byznysovou analytiku a identifikaci příležitostí.

  • Dostanete spoustu tipů, jakým omylům se při vyhodnocení dat z GA vyhnout.

  • Poznáte, jakým způsobem lze „jednoduše“ vyhodnotit dopad experimentů, velkých i malých změn v marketingovém mixu pomocí naší aplikace na výpočet kauzality, do jejíž BETA verze získáte na 6 měsíců přístup zdarma.

  • Díky naší DDA aplikaci, do jejíž BETA verze získáte na 6 měsíců přístup zdarma, se naučíte, jak v základu identifikovat, zda má na vašem projektu atribuční modelování (jiné než Last nonDirect click) byznysový potenciál.

Potřebné znalosti

  • U účastníků školení je předpokládána alespoň zcela základní znalost Google Analytics a přístup do reálného Google Analytics účtu, na kterém si mohou přímo na školení sami vyzkoušet prezentované analýzy a vyhodnocení.

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

 
 

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře E-commerce Academy s. r. o., Lidická 884, 150 00 Praha 5-Smíchov

nebo

Seznam.cz, Radlická 3294/10, Anděl, 150 00 Praha 5

  • 27. 02. 2020 (Praha)

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Další termíny budou pravděpodobně oznámeny až na rok 2021.

Cena: 5.390 Kč

bez DPH

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

Ceny uvedené v rezervačním formuláři jsou včetně DPH 21 %.

Objednávka školení je závazná, v případě neuhrazení objednávky v termínu bude rezervace zrušena.

 

Hodnocení

Michaela Němcová

Školení od Milana na Google Analytics, předčila naše očekávání. Tréninku se účastnil celý tým e-commerce a Milan ho přizpůsobil našim potřebám. Milan umí vysvětliv souvislosti a obohatil nás praktickými informacemi z byznysu. Po školení byl k dispozici pro jednotlivé členy týmu. Ukázal nám nový pohled na analytiku, sběr dat, atribuční modely a mnoho dalšího.

 

Na základě této zkušenosti jsem se s kolegou přihlásila na další školení. Za mě skvěle odvedená práce pod zastřešením E-commerce-Academy.cz.

E-Marketing Manager, Decathlon.cz

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča