Detail školení:

Google Data Studio prakticky

Lektor:

Michal Kuchárik

Michal nasbíral zkušenosti s online marketingem, datovou analytikou i řízení týmu v agentuře H1.cz, kde začínal jako projekťák a postupem času se vypracoval do role team leadera analytického oddělení.

 

Do jeho kompetence spadalo řízení aktivit interních týmů a příprava marketingových plánů a strategií pro klienty z různých oborů.

 

Rád vám předá své mnohaleté zkušenosti z řízením projektů pomocí dat, cloudových technologií a automatizace.

Obsah školení

Google Data Studio je v mnoha případech tou správnou volbou, pokud se chcete posunout od manuálního vytváření reportů v excelu k automatizaci. Díky svému intuitivnímu uživatelskému prostředí si po osvojení základů zvládnete v Data Studiu vytvářet vlastní přehledné dashboardy pro sledování vašich cílů a to za cenu, která se neodmítá (zdarma).

Na workshopu s vámi Michal projde možnosti, ale i omezení Google Data Studio. Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní a zjistíte, co jsou datové konektory a jak je napojit. Dále se podíváte na možnosti vizualizace dat a jak pracovat s filtry a styly. Kromě toho se naučíte vytvářet si vlastní kalkulované metriky pomocí jednoduchých SQL queries, které dostanete vzorově připravené a budete je moci využít na dalších projektech. 

Hlavním cílem školení je prakticky si ukázat, jak jednoduše lze v Data Studiu vytvořit automatizovaný či statický report a to i z několika datových zdrojů a jejich kombinací.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud jste marketingový specialista, account/projektový manažer, majitel nebo manažer online projektu, který chce svůj vlastní automatizovaný report s přehledem dat na jednom místě.

  • Chcete se posunout dál od manuální tvorby reportů v excelu k automatizovaným a ušetřit si tím čas i peníze.

  • Chcete se naučit, jak správně napojit datové konektory do Data Studia a jak si postavit report tak, aby vám na první pohled dal odpovědi na to, co potřebujete.

  • Školení je koncipováno tak, že si prakticky ukážeme, jak report vytvořit od napojení datových konektorů, až po nastavení rozesílky reportu v určité frekvenci na email.

Co se na školení naučíte?

  • K čemu slouží Data Studio a jak s ním pracovat.

  • Jaké jsou možnosti vizualizace dat v Data Studiu.

  • Jak si vytvořit vlastní kalkulované metriky pomocí case a jak pracovat s filtry.

  • Jak report zabezpečit, sdílet nebo nastavit automatické zasílání reportu na email.

  • Co jsou datové konektory a jak je správně napojit.

Potřebné znalosti

Je potřeba, aby každý z účastníků měl svůj vlastní Google účet. Pro možnost praktických příkladů je dále potřeba mít vlastní účty například Google Analytics (minimální práva číst a analyzovat), Google Ads (administrátor účtu), Sklik (administrátor účtu), případně dalších platforem, které budeme napojovat do Data Studia.

 
 

Termíny

Čas: 9:00 - 16:00

Místo: kanceláře E-commerce Academy s. r. o., Lidická 884, 150 00 Praha 5-Smíchov

  • 8. 9. 2020 (Praha)

  • 5. 11. 2020 (Praha)

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Další termíny budou pravděpodobně oznámeny až na rok 2021.

Cena: 3.522 Kč

bez DPH

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

Ceny uvedené v rezervačním formuláři jsou včetně DPH 21 %.

Objednávka školení je závazná, v případě neuhrazení objednávky v termínu bude rezervace zrušena.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča