Detail školení:

Analytika pro rok 2021

Universal Analytics, GA 4, základy BigQuery

Lektor:

Michal Kuchárik

Michal nasbíral zkušenosti s online marketingem, datovou analytikou i řízením týmu v agentuře H1.cz, kde začínal jako projekťák a postupem času se vypracoval do role team leadera analytického oddělení.

 

Do jeho kompetence spadalo řízení aktivit interních týmů a příprava marketingových plánů a strategií pro klienty z různých oborů.

 

Rád vám předá své mnohaleté zkušenosti s řízením projektů pomocí dat, cloudových technologií a automatizace.

Obsah školení

Google Analytics využívá pro vyhodnocení návštěvnosti většina online projektů po celém světě. V základě jsou GA velice jednoduchý a zároveň mocný nástroj, který během několika málo minut dokáže používat každý.

Počáteční jednoduchost ve využívání nicméně zakrývá skutečnou komplexnost a hloubku GA, jejíž pochopení je klíčem ke správným byznysovým rozhodnutím učiněným na základě dat.

Na školení s vámi Michal postupně projde neplacené Google Analytics (Universal Analytics), ale i novou verzi Google Analytics 4 a také BigQuery. Společně si projdete logiku fungování Universal Analytics a Google Analytics 4. Jaké jsou rozdíly a výhody nových Google Analytics a jakou roli pro vás bude hrát s nástupem nové verze GAček Google BigQuery, u kterého se podíváte i na základní práci s ním. Dále se zaměříte na nejdůležitější reporty a zjistíte, jak v nich správně číst a na jaké otázky vám pomohou odpovědět.

 

Hlavním cílem školení je pochopení významu jednotlivých reportů na praktických příkladech, ale i pochopení využití tohoto nástroje pro pokročilejší práci s daty.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud jste marketingový specialista, account/projektový manažer, majitel nebo manažer online projektu, který chce své znalosti GA posunout na další úroveň.

  • Chcete více do hloubky pochopit funkčnost a smysl jednotlivých reportů v GA.

  • Chcete se naučit identifikovat byznysové příležitosti díky znalosti funkčnosti a logiky Google Analytics.

  • Školení je koncipováno pro zlepšení/zefektivnění práce marketingových manažerů, CEO's, CMO's, account manažerů i marketingových specialistů z interních marketingových týmů, agentur nebo freelancerů.

  • Školení není vhodné pro vývojáře, kteří se chtějí naučit detaily implementace Google Analytics nebo detaily GTM.

Co se na školení naučíte?

  • Naučíte se logiku fungování a měření Universal Analytics a nových Google Analytics 4

  • Naučíte se, jaké konkrétní reporty Google Analytics nabízí, jaká je logika jejich funkčnosti, jejich vzájemná provázanost i omezení.

  • V Google Analytics si na reálných datech vyzkoušíte byznysovou analytiku a identifikaci příležitostí.

  • Dostanete spoustu tipů, jakým omylům se při vyhodnocení dat z GA vyhnout.

  • Naučíte se orientovat v BigQuery včetně základních dotazů.

Potřebné znalosti

  • U účastníků školení je předpokládána alespoň zcela základní znalost Google Analytics a přístup do reálného Google Analytics účtu (případně alespoň přístup do demo GA účtu), na kterém si mohou přímo na školení sami vyzkoušet prezentované analýzy a vyhodnocení.

 
 

Termíny

Čas: 9:00 - 15:00

  • Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 15 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

Ceny uvedené v rezervačním formuláři jsou včetně DPH 21 %.

Objednávka školení je závazná, v případě neuhrazení objednávky v termínu bude rezervace zrušena.

  • 14. 7. 2021 (online)

Cena: 2.900 Kč

bez DPH

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča