Detail školení:

Webová analytika prakticky

Lektoři:

Miroslav Pecka  &  Milan Merglevský

Mirek s Milanem společně fungují jako duo, které rádo příjmá náročné výzvy ze světa nejenom webové analytiky. Mirek díky svým vývojářským schopnostem a znalosti GTM dokáže implementovat i složité měření, díky kterému Milan následně dokáže v datech hledat potřebné souvislosti a definovat priority, které posunou marketing, produktovou a zákaznickou analytiku i celý byznys o krok dále.

Obsah školení

Webová analytika je náročný obor, který vyžaduje jak technologické znalosti, nutné pro správné nastavení měření, tak i cit pro byznys a zkušenosti s řízením investic do marketingu, technologií a komplexního provozu celé firmy.

Na školení „Webová analytika prakticky“ si pro vás Mirek s Milanem připravili několik konkrétních byznysových případových studií založených na reálných zkušenostech z praxe, v rámci kterých společně spojili své síly.

Naučíte se, jak provést kontrolu aktuálního nastavení měření GA a jaké jsou nejčastější chyby v jejich implementaci, jak má vypadat byzynsové zadání pro technické nastavení webové analytiky, v jaké podobě má vznikat specifikace pro vaše vývojáře, o jaké konkrétní metriky a nové dimenze si můžete zdarma rozšířit měření i vašich Google Analytics a v neposlední řadě se také dozvíte, jak nově získané informace převést do řízení reklamních kampaní, vyhodnocování SEO a PPC kampaní i strategických byznysových rozhodnutí.

V rámci účasti na školení dostanete framework pro automatizovanou kontrolu základní implementace Google Analytics, hotové scripty do GTM, díky kterým si budete moci rozšířit měření i svých Google Analytics o nové metriky a dimenze a předpřipravené Google Data Studio šablony, díky kterým naleznete v datech potřebné souvislosti pro identifikaci byznysového potenciálu.

 

V rámci školení budeme pracovat s daty z Google Analytics. Ukázky možností řízení reklamních kampaní budou prezentovány v rámci platformy Google Ads.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud chcete pracovat s webovou analytikou jako skutečný profesionál a pochopit důležitost překryvu technických a byzynsových zkušeností.

  • Máte alespoň základní zkušenosti s vyhodnocením dat v rámci Google Analytics a máte základní povědomí o ekonomice fungování online projektů.

  • Jste mírně pokročilý webový analytik, který si chce rozšířit své znalosti o nové možnosti nastavení měření Google Analytics a další technologické detaily a pasti, které GA a GTM skrývají.

  • Jste CMO, marketingový manažer, projektový manažer nebo account manažer a chcete porozumět základním technickým specifikacím Google Analytics a jejich byznysovému přesahu.

  • Pracujete na jakékoliv pozici v rámci digitálního světa a chcete proniknout hlouběji do webové analytiky a byznysového rozhodování s ní spojeného.

Konkrétní případové studie na školení

 

Co se na školení naučíte?

  • Zkontrolovat implementaci Google Analytics díky automatizovanému frameworku vytvořenému v rámci Google Spreadsheets.

  • Identifikovat nejčastější chyby v implementaci a měření Google Analytics a jak je opravit.

  • Jak vytvořit byznysové zadání pro vytvoření technické specifikace, na základě které proběhne implementace měření.

  • Rozšířit základní měření Google Analytics o nové dimenze a metriky.

  • Jak data z Google Analytics vizualizovat v rámci Google Data Studio.

  • Jak v datech hledat souvislosti a jak identifikovat byznysové next steps z nich vyplývající.

  • Nutné doplnit popis

Do jakých aplikací získáte v rámci školení přístup?

  • Několik scriptů z dílny Mirka Pecky pro import již hotových nastavení měření v rámci GTM.

  • Google Spread Sheets framework pro automatizovanou kontrolu implementace GA.

  • Několik šablon v Google Data Studio pro vizualizaci napojených dat.

  • Aplikace pro výpočet atribučního modelování v marketingu Marketing Attribution Tool na 6 měsíců zdarma.

  • Aplikace pro kvantifikaci inkrementálního dopadu provedené změny nebo experimentu na 6 měsíců zdarma.

 

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

19. 11. 2019 (Praha)

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Další termíny budou oznámeny až na rok 2020.

Cena: 6.932 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča