Zakladatelé & konzultanti
Ecommerce-academy.cz

Milan Merglevský, Co-Founder & CEO
Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích.
Díky pečlivé správě PPC kampaní, vlastní tvorbě kreativ, přípravě technických SEO specifikací a UX návrhům pro malé weby i velké e-shopy s miliardovými obraty získal komplexní přehled o souvislostech, které provází každého uživatele konverzní cestou.
Jako Marketing Manager & Business Analyst je teď jeho hlavní pracovní náplní plánování marketingových a technologických investic, řízení a vzdělávání členů několika týmů.

Marek Kobulský, Co-Founder & CTO
Marek má za sebou 4 roky v Akademii věd ČR a 5 let v digitálním marketingu, kde působil jako datový analytik a následně šéf performance oddělení. Díky propojování různých oblastí umí najít souvislosti tam, kde by je nikdo jiný nehledal. Je vášnivý pianista, má externě vystudovanou konzervatoř a rád soutěží na amatérských klavírních soutěžích.
-
Statisticky zpracovává data 10 let.
-
Ovládá C#, Javascript, Visual Basic, Ruby, SQL, R.
-
Oblasti zájmu: optimalizace marketingového mixu, zákaznická, webová a produktová analytika, automatizace a development.
-
Důvěrně zná kapalný dusík a helium.
Marketing & PR

Ivana Kronďáková, Marketing Manager, lektor
Ivča vystudovala obor Arts Management na VŠE a Marketingovou komunikaci na FSV UK. Při škole se podílela na organizaci a propagaci festivalu Jeden svět, pracovala v agentuře PR.Konektor a bojovala za svět plný lepších webů ve firmě In-Motion. Slasti i strasti klientské strany zakusila v neziskové organizaci Věda nás baví na pozici marketingového supermana (bez nadsázky :-).
V agentuře H1.cz jako Client Unit Leader měla na starosti rozvíjení klíčových klientů a také nábor, vzdělávání a vedení části accountského týmu. Podílela se na přípravě nového vzdělávacího systému pro celou H1 a také proškolila stovky českých marketérů během veřejných školení on-line marketingu i školení na míru (Czechitas, Porshe, Digisemestr, ČMSS, Wunderman, Red Fuse, Creative Academy a další).
Ve volném čase hledá rovnováhu mezi businessem a dalšími důležitými věcmí. Zejména se snaží zařadit více pohybu, přírody, soustředění, kitesurfingu, pomalého cestování, dlouhodobě udržitelného života a zkoušení všeho nevyzkoušeného.
„Až vymyslím, jak to vše ideálně propojit, ráda se pak s vámi podělím. Třeba na některém z našich kurzů ;-)"
Lektoři & konzultanti
Ecommerce-academy.cz

Miroslav Pecka, Miroslavpecka.cz
Mirek jako Web & Analytics konzultant rád a snadno propojuje svět programátorů a markeťáků. Díky svým zkušenostem a schopnostem svým klientům šetří čas, peníze a často i nervy.
Devět let se věnoval vývoji webů a webových aplikací v FG Forrest, kde prošel mnoha rolemi od frontend vývojáře po byznys analytika a web development teamleadera. Zkušenost s online marketingem si rozšířil v H1.cz. Webové analytice a SEO se věnuje více než 10 let.
Aktuálně se věnuje především pokročilým implementacím Google Tag Manageru, Google Analytics a často plní roli prostředníka mezi programátory a zadavateli i při vývoji webů a zlepšování on-page SEO.

Jan Bartoš, Honzabartos.cz
Honza Bartoš se reklamě na Facebooku věnuje pořádnou řadu let. Kdy vytvořil první kampaň si už asi nepamatuje, určitě to ale bylo v dávných dobách, kdy ještě ani Mark Zuckerberg netušil, co že mu to roste pod rukama.
Dnes se zaměřuje hlavně na výkonnostní reklamu pro e-shopy. Moc dobře chápe brand a obsah, zásadní pro něj je ale výkon. Reklamy proto vytváří jednoduše: aby vydělávaly. Nejraději na to využívá sofistikovaných automatizovaných dynamických reklam.
Honza také stojí za připravovaným nástrojem Feesy, který inzerentům umožňuje upravovat obrázky z XML feedu bez zásahu programátora či grafika. Stačí pár kliků a Feesy dokáže zvýšit účinnost reklamy na Facebooku i o desítky procent.

Ondřej Kopička, Founder: Powered by Insights
Ondra je zakladatelem firmy Powered by Insights Umělé inteligenci (AI) se věnuje přes pět let.
Znalosti a zkušenosti získal na Univerzitě Karlově v Praze a v pražských laboratořích Honeywell, kde pracoval na vývoji inovací a patentovaných technologií v oblasti IoT a Smart housingu.
Od IoT postupně přešel k online platformám a e-commerce, kde firmám pomáhá s využitím metod umělé inteligence na bázi online dat.
Pokud chcete předpovídat chování zákazníků, automatizovat marketingové procesy nebo zlepšit personalizaci vašich služeb, je Ondra tím správným člověkem, na kterého se obrátit.