Zakladatelé & konzultanti

Ecommerce-academy.cz

Milan Merglevský, Co-Founder & CEO

  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey Twitter Icon

Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích.

 

Díky pečlivé správě PPC kampaní, vlastní tvorbě kreativ, přípravě technických SEO specifikací a UX návrhům pro malé weby i velké e-shopy s miliardovými obraty získal komplexní přehled o souvislostech, které provází každého uživatele konverzní cestou.
 
Jako Marketing Manager & Business Analyst je teď jeho hlavní pracovní náplní plánování marketingových a technologických investic, řízení a vzdělávání členů několika týmů.

Marek Kobulský, Co-Founder & CTO

  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey Twitter Icon

Marek má za sebou 4 roky v Akademii věd ČR a 5 let v digitálním marketingu, kde působil jako datový analytik a následně šéf performance oddělení. Díky propojování různých oblastí umí najít souvislosti tam, kde by je nikdo jiný nehledal. Je vášnivý pianista, má externě vystudovanou konzervatoř a rád soutěží na amatérských klavírních soutěžích.

  • Statisticky zpracovává data 10 let.

  • Ovládá C#, Javascript, Visual Basic, Ruby, SQL, R.

  • Oblasti zájmu: optimalizace marketingového mixu, zákaznická, webová a produktová analytika, automatizace a development.

  • Důvěrně zná kapalný dusík a helium.

 

Marketing & PR

Ivana Kronďáková, Marketing Manager, lektor 

Ivča vystudovala obor Arts Management na VŠE a Marketingovou komunikaci na FSV UK. Při škole se podílela na organizaci a propagaci festivalu Jeden svět, pracovala v agentuře PR.Konektor a bojovala za svět plný lepších webů ve firmě In-Motion. Slasti i strasti klientské strany zakusila v neziskové organizaci Věda nás baví na pozici marketingového supermana (bez nadsázky :-).

V agentuře H1.cz jako Client Unit Leader měla na starosti rozvíjení klíčových klientů a také nábor, vzdělávání a vedení části accountského týmu. Podílela se na přípravě nového vzdělávacího systému pro celou H1 a také proškolila stovky českých marketérů během veřejných školení on-line marketingu i školení na míru (Czechitas, Porshe, Digisemestr, ČMSS, Wunderman, Red Fuse, Creative Academy a další).

 

Ve volném čase hledá rovnováhu mezi businessem a dalšími důležitými věcmí. Zejména se snaží zařadit více pohybu, přírody, soustředění, kitesurfingu, pomalého cestování, dlouhodobě udržitelného života a zkoušení všeho nevyzkoušeného.
 

„Až vymyslím, jak to vše ideálně propojit, ráda se pak s vámi podělím. Třeba na některém z našich kurzů ;-)"

  • Grey LinkedIn Icon

Lektoři & konzultanti

Ecommerce-academy.cz

 

Miroslav Pecka, Miroslavpecka.cz

  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey Twitter Icon

Mirek jako Web & Analytics konzultant rád a snadno propojuje svět programátorů a markeťáků. Díky svým zkušenostem a schopnostem svým klientům šetří čas, peníze a často i nervy.

 

Devět let se věnoval vývoji webů a webových aplikací v FG Forrest, kde prošel mnoha rolemi od frontend vývojáře po byznys analytika a web development teamleadera. Zkušenost s online marketingem si rozšířil v H1.cz. Webové analytice a SEO se věnuje více než 10 let.
 

Aktuálně se věnuje především pokročilým implementacím Google Tag Manageru, Google Analytics a často plní roli prostředníka mezi programátory a zadavateli i při vývoji webů a zlepšování on-page SEO.

 

Jan Bartoš, Honzabartos.cz

  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey Twitter Icon

Honza Bartoš se reklamě na Facebooku věnuje pořádnou řadu let. Kdy vytvořil první kampaň si už asi nepamatuje, určitě to ale bylo v dávných dobách, kdy ještě ani Mark Zuckerberg netušil, co že mu to roste pod rukama.

 

Dnes se zaměřuje hlavně na výkonnostní reklamu pro e-shopy. Moc dobře chápe brand a obsah, zásadní pro něj je ale výkon. Reklamy proto vytváří jednoduše: aby vydělávaly. Nejraději na to využívá sofistikovaných automatizovaných dynamických reklam.

 

Honza také stojí za připravovaným nástrojem Feesy, který inzerentům umožňuje upravovat obrázky z XML feedu bez zásahu programátora či grafika. Stačí pár kliků a Feesy dokáže zvýšit účinnost reklamy na Facebooku i o desítky procent.

 

Ondřej Kopička, Founder: Powered by Insights

  • Grey LinkedIn Icon

Ondra je zakladatelem firmy Powered by Insights Umělé inteligenci (AI) se věnuje přes pět let.

 

Znalosti a zkušenosti získal na Univerzitě Karlově v Praze a v pražských laboratořích Honeywell, kde pracoval na vývoji inovací a patentovaných technologií v oblasti IoT a Smart housingu.
 

Od IoT postupně přešel k online platformám a e-commerce, kde firmám pomáhá s využitím metod umělé inteligence na bázi online dat.

 

Pokud chcete předpovídat chování zákazníků, automatizovat marketingové procesy nebo zlepšit personalizaci vašich služeb, je Ondra tím správným člověkem, na kterého se obrátit.
 

Potřebujete více informací? Napište.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča