Školení & workshopy

témata, termíny & rezervace

 

Témata školení a workshopů

  •  Veškerá témata našich školení, jejich obsah, prezentované frameworky a marketingové aplikace, které vyvíjíme, jsou založeny na našich osobních zkušenostech z praxe a ověřeny pomocí stovek experimentů na desítkách projektů.

novinka

Analytika pro rok 2021 (online)

Michal Kuchárik

Cena

2.900 Kč bez DPH

Atribuční modelování v marketingu & kauzalita (online)

Marek Kobulský

Cena

5.932 Kč bez DPH

Data-driven marketing prakticky (online)

Michal Kuchárik

Cena

4.390 Kč bez DPH

Zákaznická analytika v e-commerce (CLV) (online)

Marek Kobulský

Cena

4.805 Kč bez DPH

Vybraná hodnocení

 

Jindřich Fáborský

Founder,

Marketingfestival.cz

Součástí mojí práce na Marketing Festivalu a Digisemestru je obcházet česká školení a přednášky a mít přehled, o tom, co je na našem trhu skutečně kvalitní. A tady mohu bez váhání říci, že Ecommerce-academy.cz se svým workshopem atribučního modelování v marketingu vystupuje výrazně z řady svou odborností, praktičností a orientací na skutečné vyřešení problémů účastníků školení.

 

Jednak je to zřejmě nejodbornější české školení, které jsem v marketingu zažil. Za druhé propojení s jejich vlastní aplikací znamená skutečný posun v atribučním modelování pro absolventy školení.

Soňa Fialková

Founder,

Spokojenypes.cz

Kluci jsou profíci. Workshop atribučního modelování je nejen nabitý informacemi, ale obsahuje i praktickou část, díky které jsme hned druhý den ráno měli na našich Google Analytics datech přehled např. o atribučních koeficientech a mohli si vyhodnotit přínos jednotlivých marketingových kanálů i dle Data Driven Atribučního modelu Markov.

Marek Adamec

Team Leader & Consultant,

Seznam.cz

Pokud vám už nedává smysl vyhodnocovat kampaně v GA přes last non-direct click, doporučuji atribuční modelování od Ecommerce-academy.cz.

 

Na jejich workshopu jsem díky Markovi Kobulskému a Milanovi Merglevskému pochopil souvislosti, které mi dlouho unikaly.

 

Zároveň mě baví jejich vlastní Marketing Attribution Tool, který je za mě ideálním vstupním řešením pro otestování data-driven modelů.

Michaela Němcová

E-Marketing Manager,

Decathlon.cz

Školení od Milana na Google Analytics, předčila naše očekávání. Tréninku se účastnil celý tým e-commerce a Milan ho přizpůsobil našim potřebám. Milan umí vysvětliv souvislosti a obohatil nás praktickými informacemi z byznysu. Po školení byl k dispozici pro jednotlivé členy týmu. Ukázal nám nový pohled na analytiku, sběr dat, atribuční modely a mnoho dalšího.

 

Na základě této zkušenosti jsem se s kolegou přihlásila na další školení. Za mě skvěle odvedená práce pod zastřešením E-commerce-Academy.cz.

 

Potřebujete více informací?

Napište nám.