Školení & workshopy

témata, termíny & rezervace

  •  Veškerá témata našich školení, jejich obsah, prezentované frameworky a marketingové aplikace, které vyvíjíme, jsou založeny na našich osobních zkušenostech z praxe a ověřeny pomocí stovek experimentů na desítkách projektů.

  • Účastí na jakémkoliv našem školení získáváte zdarma na 6 měsíců přístup do BETA verze Marketing Attribution Tool a také do naší aplikace pro výpočet inkrementality a analýzy časových řad. Byli jste na školení a nemáte přístup do aplikací? Napište nám, obratem vyřešíme.

  • Vývoj našich aplikací financujeme z velké části z výdělku, který generují školení a workshopy. Pokud nás chcete podpořit, přijďte na jedno z nich. Pokud se vám školení nebude líbit, vrátíme vám peníze.      

 

Témata školení a workshopů

Data-driven marketing prakticky (Praha)

Michal Kuchárik

Cena

4.390 Kč bez DPH

Další volný termín

19. 8. 2020

Místo

Praha

Google Data Studio prakticky (Praha)

Michal Kuchárik

Cena

3.522 Kč bez DPH

Další termín

8. 9. 2020

Místo

Praha

Atribuční modelování v marketingu & kauzalita

Marek Kobulský

Cena

5.932 Kč bez DPH

Další volný termín

22. 9. 2020

Místo

Praha

Google Analytics prakticky (Praha)

Michal Kuchárik

Cena

3.522 Kč bez DPH

Další volný termín

14. 10. 2020

Místo

Praha

Zákaznická analytika v e-commerce (CLV) (Praha)

Marek Kobulský

Cena

4.805 Kč bez DPH

Další volný termín

21. 10. 2020

Místo

Praha

HB_mala_velikost.jpg

Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy (Praha)

Honza Bartoš

Cena

3.990 Kč bez DPH

Další termín

Upřesníme

Místo

Praha

Firemní interní školení nejenom marketingu na míru

Ivana Kronďáková

Cena

Dohodou

Další termín

Dohodou

Místo

Dohodou

Další témata připravujeme

Další témata, termíny a lektory workshopů budeme oznamovat v průběhu roku.

Cena

Upřesníme

Další termín

Upřesníme

Místo

Upřesníme

 

Vybrané hodnocení školení

Jindřich Fáborský

Founder,

Marketingfestival.cz

Součástí mojí práce na Marketing Festivalu a Digisemestru je obcházet česká školení a přednášky a mít přehled, o tom, co je na našem trhu skutečně kvalitní. A tady mohu bez váhání říci, že Ecommerce-academy.cz se svým workshopem atribučního modelování v marketingu vystupuje výrazně z řady svou odborností, praktičností a orientací na skutečné vyřešení problémů účastníků školení.

 

Jednak je to zřejmě nejodbornější české školení, které jsem v marketingu zažil. Za druhé propojení s jejich vlastní aplikací znamená skutečný posun v atribučním modelování pro absolventy školení.

Soňa Fialková

Founder,

Spokojenypes.cz

Kluci jsou profíci. Workshop atribučního modelování je nejen nabitý informacemi, ale obsahuje i praktickou část, díky které jsme hned druhý den ráno měli na našich Google Analytics datech přehled např. o atribučních koeficientech a mohli si vyhodnotit přínos jednotlivých marketingových kanálů i dle Data Driven Atribučního modelu Markov.

Marek Adamec

Team Leader & Consultant,

Seznam.cz

Pokud vám už nedává smysl vyhodnocovat kampaně v GA přes last non-direct click, doporučuji atribuční modelování od Ecommerce-academy.cz.

 

Na jejich workshopu jsem díky Markovi Kobulskému a Milanovi Merglevskému pochopil souvislosti, které mi dlouho unikaly.

 

Zároveň mě baví jejich vlastní Marketing Attribution Tool, který je za mě ideálním vstupním řešením pro otestování data-driven modelů.

Michaela Němcová

E-Marketing Manager,

Decathlon.cz

Školení od Milana na Google Analytics, předčila naše očekávání. Tréninku se účastnil celý tým e-commerce a Milan ho přizpůsobil našim potřebám. Milan umí vysvětliv souvislosti a obohatil nás praktickými informacemi z byznysu. Po školení byl k dispozici pro jednotlivé členy týmu. Ukázal nám nový pohled na analytiku, sběr dat, atribuční modely a mnoho dalšího.

 

Na základě této zkušenosti jsem se s kolegou přihlásila na další školení. Za mě skvěle odvedená práce pod zastřešením E-commerce-Academy.cz.

 

Potřebujete více informací?

Napište nám.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča