Detail školení:

Zákaznická analytika v e-commerce (CLV)

 
 

Příklady vizualizací CLV analýzy

Lektor:

Marek Kobulský

Marek má za sebou 4 roky v Akademii věd ČR a již mnoho let v digitálním marketingu, kde působil jako datový analytik a následně šéf performance oddělení. Díky propojování různých oblastí umí najít souvislosti tam, kde by je nikdo jiný nehledal.

Obsah školení

Zákaznická analytika je neocenitelným pomocníkem v jakémkoliv (online i offline) byznysu. Myslíte si, že je nemožné zachovat „osobní přístup“, když máte desítky tisíc až miliony návštěvníků a stovky až statisíce zákazníků?

 

Pokud ano, na našem školení se přesvědčíte o opaku. Naučíte se, které zákaznické KPIs sledovat, jak segmentovat zákaznickou databázi, jak počítat budoucí objem objednávek a hodnotu zákazníků (CLV) na individuální úrovni i pro celou zákaznickou bázi.

 

Budete se moci inspirovat pokročilými vizualizacemi, které odhalují hodnoty ukryté ve Vašich zákaznických datech. Naučíte se cílit na správné zákazníky ve správný čas a přestanete otravovat ty, kteří nakoupí i sami bez dalších pobídek. Dozvíte se také, které marketingové kanály jsou vhodné pro oslovení těch správných segmentů zákazníků.

 

Na závěr si ukážeme, jakým způsobem zahrnout akvizici nových zákazníků do byznys a marketingového plánování, nebo jak spočítat hodnotu zákaznické báze pro valuaci Vaší firmy.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud chcete ukončit kobercové nálety v komunikaci se zákazníky a naučit se orchestraci marketingu napříč platformami na základně svých CRM dat.

  • Chcete znát kvantifikaci objemu objednávek a tržeb, které vám v následujícím roce vygenerují vaši stávající zákazníci.

  • Rádi byste se zlepšili v segmentaci zákazníků dle byznysově smysluplných kritérií.

  • Prodáváte (nebo kupujete) firmu, jejíž hodnotu ovlivňuje velikost zákaznické báze a chcete znát budoucí hodnotu firmy kvantifikovanou právě na základě historických dat o zákaznících.

  • Chcete se naučit vytvořit kohortní analýzu a využít ji pro byznysové a marketingové plánování.

  • Školení není vhodné v případech, kdy na vašem projektu nedochází k opakovaným nákupům, případně je frekvence dalších objednávek/příjmů velmi nízká nebo vůbec neumíte datově rozlišit individuální zákazníky. Přijít a inspirovat se můžete v těchto případech ale samozřejmě také.

Co se na školení naučíte?

  • Zvýšit efektivitu a ekonomickou smysluplnost investic do akvizičních i reaktivačních kampaní.

  • Vytvořit kohortní analýzu na vlastních datech (pokud je nebudete mít k dispozici, pak na modelových datech) a její interpretaci.

  • Interpretovat a v praxi využít výsledky pokročilých matematických modelů, jako je ParetoNBD a další.

  • Lépe plánovat akvizici nových zákazníků s ekonomickou smysluplností.

  • Přemýšlet nad vytvořením a nebo zlepšením svého systému odměňování top zákazníků.

Příklady vizualizací kohortní analýzy

Termíny

Čas: 9:00 - 16:00

Místo: kanceláře E-commerce Academy s. r. o., Lidická 884, 150 00 Praha 5-Smíchov

  • 17. 2. 2021 (Praha)  

  • 28. 4. 2021 (Praha) 

  • 16. 6. 2021 (Praha) 

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Cena: od 4.805 Kč

bez DPH

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

Ceny uvedené v rezervačním formuláři jsou včetně DPH 21 %.

Objednávka školení je závazná, v případě neuhrazení objednávky v termínu bude rezervace zrušena.

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča