Detail školení:

Zákaznická analytika v e-commerce (CLV)

Úvodní CLV analýza vašich dat  až pro 100.000 zákazníků v hodnotě 12.500 Kč v ceně.

 

Lektor:

Marek Kobulský

Marek má za sebou 4 roky v Akademii věd ČR a 5 let v digitálním marketingu, kde působil jako datový analytik a následně šéf performance oddělení. Díky propojování různých oblastí umí najít souvislosti tam, kde by je nikdo jiný nehledal.

Obsah školení

Zákaznická analytika je neocenitelným pomocníkem v jakémkoliv (online i offline) byznysu. Myslíte si, že je nemožné zachovat „osobní přístup“, když máte desítky tisíc až miliony návštěvníků a stovky až statisíce zákazníků?

 

Pokud ano, na našem školení se přesvědčíte o opaku. Naučíte se, které zákaznické KPIs sledovat, jak segmentovat zákaznickou databázi, jak počítat budoucí hodnotu zákazníků (CLV) na individuální úrovni, ale i pro celou zákaznickou bázi.

 

Budete se moci inspirovat pokročilými vizualizacemi, které odhalují hodnoty ukryté ve Vašich zákaznických datech. Naučíte se cílit na správné zákazníky ve správný čas a přestanete otravovat ty, kteří nakoupí i sami bez dalších pobídek. Dozvíte se také, které marketingové kanály jsou vhodné pro oslovení těch správných segmentů zákazníků.

 

Na závěr si ukážeme, jakým způsobem zahrnout akvizici nových zákazníků do byznys a marketingového plánování, nebo jak spočítat hodnotu zákaznické báze pro valuaci Vaší firmy.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud chcete ukončit kobercové nálety v komunikaci se zákazníky a naučit se orchestraci marketingu napříč platformami na základně svých CRM dat.

  • Rádi byste se zlepšili v segmentaci zákazníků dle byznysově smysluplných kritérií.

  • Prodáváte (nebo kupujete) firmu, jejíž hodnotu ovlivňuje velikost zákaznické báze a chcete znát budoucí hodnotu firmy kvantifikovanou právě na základě historických dat o zákaznících.

  • Školení není vhodné v případech, kdy na vašem projektu nedochází k opakovaným nákupům, případně je frekvence dalších objednávek/příjmů velmi nízká nebo vůbec neumíte datově rozlišit individuální zákazníky. Přijít a inspirovat se můžete v těchto případech ale samozřejmě také.

Co se na školení naučíte?

  • Zvýšit efektivitu a ekonomickou smysluplnost investic do akvizičních i reaktivačních kampaní.

  • Chcete lépe plánovat akvizici nových zákazníků s ekonomickou smysluplností.

  • Přemýšlet nad vytvořením a nebo zlepšením svého systému odměňování top zákazníků.

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

  • 20. 02. 2020 (Praha)

  • 21. 05. 2020 (Praha)

  • 21. 10. 2020 (Praha)

 

​Další termíny budou oznámeny až na rok 2021.

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Cena: od 5.632 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

 

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča