Detail školení:

Základy Google BigQuery pro markeťáky

a datové analytiky

Lektor:

Marek Kobulský

Marek má za sebou 4 roky v Akademii věd ČR a 5 let v digitálním marketingu, kde působil jako datový analytik a následně šéf performance oddělení. Díky propojování různých oblastí umí najít souvislosti tam, kde by je nikdo jiný nehledal.

Obsah školení

Denním chlebem každého markeťáka a datového analytika je práce s daty a jejich vizualizacemi. Fází Excelu a Google Spreadsheets si prošel jistě každý z vás. Tabulkové procesory nicméně nejsou vhodné pro koncepční a automatizované zpracování velkých objemů dat (BigData). Jednou z cenově dostupných možností, jak se z „otroků tabulkových procesorů“ posunout do role profesionála, který umí efektivně zpracovat i obrovské množství dat, je Google BigQuery.

Co to vlastně BigQuery je? Jednoduše mocný nástroj z rodiny Google Cloud Platform pro správu jakéhokoliv objemného datového ekosystému, který vám umožní propojit data z různých datových zdrojů
s jednoduchým napojením na téměř jakoukoliv vizualizační platformu (PowerBI, Google DataStudio, Tableau atp.).

Velkou výhodou BigQuery je jeho cena. Pokud ho využíváte chytře, dokážete i velké objemy dat uchovávat i za nulové náklady.

Na školení vás Marek Kobulský naučí pracovat s rozhraním Google Cloud Platform a vysvětlí vám základní možnosti, které tato technologie nabízí.

 

Dále se naučíte v Google BigQuery vytvářet datasety, tabulky, předá vám různé tipy, díky kterým nemusíte za BigQuery s trochou šikovnosti nic platit a naučí vás základy SQL, díky kterým budete hned druhý den po školení schopni propojovat různorodé datové zdroje s jejich napojením na vizualizační platformu.

Navíc získáte předpřipravené SQL queries, díky kterým pro vás budou základní SQL operace, jako je „join“ tabulek anebo jejich „union“ práce na pár minut.

Součástí školení jsou i modelové příklady, v rámci kterých se naučíte zpracovat RFM analýzu z modelových zákaznických dat a získáte jednoduchý script, díky kterému budete moci automatizovaně nahrávat data z Google Analytics do BigQuery a vytvořit si tak „vlastní Google Analytics 360“.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud pracujete s daty, jejich vizualizací a chcete se posunout z „excelového člověka“ na profesionála, který umí zpracovat jakkoliv velké a různorodé datové zdroje.

  • Zajímá vás, co je to Google BigQuery a jak ho můžete za minimální náklady zařadit do svého každodenního pracovního flow.

  • Chcete se naučit koncepčně zpracovávat i obrovské objemy dat.

  • Zajímá vás, jak se dá posunout práce s neplacenými Google Analytics tak, že jste data schopni rekonstruovat obdobně, jako je rekonstruují GA 360.

  • Chcete se naučit základy SQL, díky kterému budete schopni za pár minut kombinovat různorodé datasety.

  • Chcete si na modelových zákaznických datech vyzkoušet zpracovat RFM analýzu.

Co se na školení naučíte?

  • Co je to Google Cloud Platform a jak do její rodiny zapadá Google BigQuery.

  • Co je to Google BigQuery, jaký je jeho smysl, historie i budoucnost. 

  • Pracovat s grafickým uživatelským rozhraním Google Cloud Platform i BigQuery.

  • Základy SQL („join“, „subquery“ a „union“).

  • Na modelových datech spočítat zákaznickou RFM analýzu.

  • Získat ze standardních Google Analytics data na úrovni návštěvy nebo hitu dle limitů Google Analytics API.

  • Automatizovaně nahrávat data z Google Analytics do BigQuery.

Termíny

Čas: 9:00 - 17:00

Místo: kanceláře Seznam.cz, Smíchov Praha 5

  •  

    23. 10. 2020 (Praha)

Další termíny budou oznámeny až na rok 2020.

Nevyhovuje vám termín nebo byste raději interní školení pro váš tým na míru? Napište nám.

Cena: 5.932 Kč

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 25 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.

Rezervace

 
 

©2019 Ecommerce-academy.cz, created with love by Milan, Marek & Ivča