Záznamy školení

Vyhovuje vám forma online školení, ale zároveň nemáte možnost uvolnit se na několik hodin z práce? Rádi studujete vlastním tempem a vracíte se k důležitým pasážím? Jste na rodičovské dovolené a oceníte flexibilitu?

Ideálním řešením jsou pro vás naše záznamy školení. Dostanete totéž know-how jako u online nebo face-to-face školení, ale v čase, který si sami vyberete.

Oželet však musíte networking s ostatními účastníky školení a možnost zeptat se lektora na otázky, které k danému tématu máte.

Témata školení

Lektor:

Michal Kuchárik

Úvod do tématu školení jsme pro vás shrnuli společně se Shoptet.cz do webináře níže:

Práce s daty je klíčem pro váš efektivní osobní růst i růst byznysu. E-commerce a digitální svět obecně je zdrojem obrovského množství datových zdrojů a především možností, jak využít získané informace.

Jak se v obsáhlém a nepřehledném světě digitálního marketingu neztratit, vás Michal naučí na našem školení.

 

Problematika integrace datových zdrojů a následná identifikace a prioritizace „byznys next steps“ a s tím spojených KPIs, má jedno z nejširších spekter náročnosti:

  • Pozitivem je počáteční „jednoduchost“ zpracovávání důležitých dat bez vysokých investic na technologie
    i know-how.

  • Negativem je snadná ztráta orientace v prioritách, zavádění nových datových zdrojů, technologiích i smysluplnosti investic do různých marketingových platforem i datového ekosystému a lidských zdrojů s ním spojených.

V metodické části školení vás Michal provede spoustou konkrétních příkladů ze své praxe a vysvětlí, jak se díky experimentům postupně učit identifikovat byznysové příležitosti i načasování jejich zavedení do praxe.

V praktické části školení společně na vašem projektu nasadíme framework připravený pro řízení marketingu na základě dat z Google Analytics, vyzkoušíme si roční plánování (forecasting) a ukážeme si, jak v získaných datech jednoduše identifikovat příležitosti a akční kroky. Dále se naučíme, jak identifikovat, zda má váš projekt „atribuční problém“ a jak jednoduše vyhodnocovat experimenty pomocí kauzality a s tím spojené správné nastavení KPIs.

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud jste marketingový specialista, který se chce posunout na další úroveň, nebo manažer už jste, a chcete načerpat zkušenosti získané z omni-channel řízení marketingových investic desítek online projektů.

  • Chcete marketingové investice jednoduše řídit přes všechny zdroje (omni-channel marketing) pomocí ročního (měsíčního) plánu a automatizace, která předpovídá plnění vašeho plánu automaticky každý den a zdarma v rámci frameworku získaného na školení.

  • Chcete získat přehled o „ideálním“ složení marketingového týmu složeného z externích i interních zdrojů.

  • Váháte nad tím, jaký je ideální „skill set“ marketingového manažera (nebo markeťáka specialisty) budoucnosti.

  • Chcete se naučit definovat správné KPI pro různé marketingové aktivity (SEO, PPC, brandové kampaně, social) a jak tyto KPI může ovlivňovat atribuční modelování.

  • Školení je koncipováno pro zlepšení / zefektivnění práce Marketingových manažerů, CEO's, CMO's, Account manažerů i Marketingových specialistů z interních marketingových týmů, agentur nebo freelancerů.

Co se na školení naučíte?

Potřebné znalosti

  • U účastníků školení je předpokládaná alespoň základní znalost nástrojů Google Analytics a Google Sheets a středně pokročilé znalosti online marketingového prostředí a marketingových investic.

Cena: 4.390 Kč

bez DPH

  • Účast na jakémkoliv našem předchozím školení = sleva 15 %.

    • Slevu získáte po absolvování jakéhokoliv školení. Nepřišla vám? Napište.

  • ​Slevy nelze sčítat s partnerskými ani dalšími slevami.